خبرگزاری کار ایران

اعزام 16 کشتی‌گیر برتر نیروهای مسلح به المپیک ارتش‌های جهان

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح با اشاره به حضور 500 کشتی‌گیر در قالب 35 تیم در مسابقات کشتی انتخابی نیروهای مسلح جام مدافعان حرم، از اعزام 16 کشتی گیر برتر به مسابقات المپیک سیزم در مقدونیه خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی در گفت وگو با خبرنگار  گفت: مسابقات کشتی انتخابی نیروهای مسلح جام مدافعان حرم در قالب 35 تیم با حضور 500 شرکت کننده از کلیه رده های نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج، وزارت دفاع به مدت دو روز در سالن ورزشی خانه کشتی ایران برگزار شد.

وی افزود: 16 کشتی گیر برتر این دوره از مسابقات، 26 شهریورماه امسال جهت شرکت در مسابقات نیروهای مسلح المپیک سیزم به کشور مقدونیه اعزام می شوند که از این تعداد 8 نفر در مسابقات فرنگی و 8 تن دیگر نیز در مسابقات کشتی آزاد شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح گفت: امیدواریم به یاری خداوند متعال همانند سالهای گذشته امسال نیز بتوانیم قهرمانی مسابقات را به دست آوریم.

سردار منتظرالمهدی با بیان این که بی شک همه شرکت کنندگان در این مسابقات پیروز هستند، گفت: یقیناً هر شکستی، آغاز یک پیروزی است و انسان باید تلاش خود را مضاعف کند تا به هدف نهایی خود برسد.

وی با بیان این که رسیدن به قله دشوار است گفت: آنچه که سخت تر از رسیدن به قله خواهد بود حفظ جایگاه برتری وصعود است.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح با بیان این که حفظ پیروزی در این مسابقات سختتر از پیروز شدن است، گفت: همگان باید بدانند که حفظ قهرمانی در این مقطع یقیناً سختتر از خود موفقیت خواهد بود.

 

کد خبر : ۳۹۶۹۶۹