خبرگزاری کار ایران

عالمیان: تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را در المپیک انجام دهم

ملی‌پوش المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: المپیک فقط اسمش بزرگ است و هیچ استرسی برای آن رقابت‌ها ندارم.

به گزارش ایلنا، نوشاد عالمیان در مورد اردوی تیم ملی تنیس روی میز در آستانه المپیک اظهار داشت: فشار تمرینات هنوز آنچنان که باید کم نشده است و همچنان پرفشار در اردو هستیم.تا آغاز بازی‌ها حدود دو هفته مانده و قبلش چند روزی استراحت خوبی داشت تا بدن‌مان برای رقابت‌ها آماده شود. خوب تمرین کرده‌ایم و فکر می‌کنم در المپیک هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که برای حضور در دومین المپیک خود آیا همچنان استرس دارد، یا خیر، گفت: در المپیک اولی هم استرس نداشتم. برای من المپیک همانند مسابقات دیگر است و به المپیک فراتر از رقابت نگاه نمی‌کنم. اما به هرحال مسابقات سختی است و همه کسانی که آماده‌اند، انتخاب شده‌اند و جزء نفرات برتر جهان هستند.

نابغه تنیس روی میز ایران در مورد اینکه فکر می‌کنی چه قدر متفاوت از دوره قبل ظاهر شوی، گفت: نمی‌توانم چیزی را پیش بینی کنم. فقط سعی‌ و تلاشم این است که بهترین بازی‌ها را در المپیک ریو به نمایش بگذارم.

عالمیان در مورد مسابقات صلح و دوستی و باخت دوباره به نیما برادرش، گفت: بازی‌های خوبی قبل از المپیک بود. به نظرم من اگر این مسابقات هر ماه برگزار شود، کمک زیادی می‌کند که بازیکنان جوان هم با انگیزه زیادی بیایند. در مورد باخت دوباره به نیما هم باید بگویم که مقابل من خیلی خوب بازی می‌کند و برنده هم شد.

وی در مرد اینکه اولین المپیک نیما خواهد بود و او چه قدر می‌تواند در این راه کمکش کند، گفت: چیزهایی که در بار اول تجربه کردم را به او گفتم و گوشزد کردم که این مسابقه هم با سایر رقابت‌ها تفاوتی ندارد و فقط اسمش یک مقدار بزرگ است.

نوشاد عالمیان در مورد توقعات جامعه از این دو برادر در المپیک گفت: فکر می‌کنم نتایج خوب المپیک قبلی باعث شده این توقعات به وجود بیاید و فکر می‌کنم منطقی هم باشد. تمام سعی‌مان را می‌کنیم بهتر از لندن نتیجه بگیریم.

 

کد خبر : ۳۹۳۹۵۷