خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر:

مشکلی برای تامین فضا و امکانات المپیاد ورزشی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۷۲

ستاد برگزاری مسابقات فوتبال کارگران کشور مشکلی برای تامین فضا و امکانات تمرین تیم های شرکت کننده دراین رقابت ها را ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت: ستاد برگزاری مسابقات فوتبال کارگران کشورمشکلی برای تامین فضا و امکانات تمرین تیم های شرکت کننده دراین رقابت ها را ندارد.

به گزارش ایلنا، مسابفات فوتبال المپیاد ورزشی کارگران کشور با حضور پنج تیم از پنجم تا هشتم اسفندماه امسال به میزبانی شهرستان قائمشهر در حال برگزاری است.

فرشید قدیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با هماهنگی های صورت گرفته زمین های ورزشی حاشیه شهر قائمشهر و همچنین زمین ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای تمرین تیم های فوتبال المپیاد کارگری درنظر گرفته شد.

وی با اشاره به فشرده بودن مسابقات تیم های فوتبال حاضر دراین المپیاد ورزشی، ادامه داد: ستاد برگزاری مسابقات به ریاست فرماندار و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در تلاش است تا میزبانی شایسته این مسابقات را داشته باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر از این شهرستان با توجه به فعالیت تیم های نساجی مازندران و سایپای شمال بعنوان قطب فوتبال کشور نام برد و افزود: برگزاری مسابقات فوتبال المپیاد کارگران کشور دراین شهرستان بسیار تدبیر شایسته و خوبی بود.

وی به نتایج روز نخست و دوم برگزاری مسابقات فوتبال المپیاد کارگران اشاره کرد و گفت: روز گذشته و در نخستین روز این بازیها دو بازی انجام شد.

قدیمی ادامه داد: بازی تیم های خوزستان و اصفهان که با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم خوزستان پایان یافت و بازی دو تیم البرز و لرستان با نتیجه یک برصفر به نفع تیم البرز خاتمه یافت.

وی به باخت دو بر یک تیم میزبان در بازی روز دوم فوتبال کارگران کشور اشاره کرد و افزود: مازندران در مقابل حریفش تیم البرز بازایستاد.

رییس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در خصوص شانس کسب عنوان تیم منتخب مازندران نیز گفت: این تیم در بازی بعدی با تیم لرستان می تواند برای حفظ عنوان سومی خود تلاش بکند.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود.

شهرهای بابل، نور، قائمشهر، چالوس، جویبار، آمل، نوشهر، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار میزبانان رشته های مختلف این المپیاد کارگری هستند.

ورزشکاران برتر و منتخب المیپاد ورزشی کارگران کشور سال آینده به مسابقات ورزشی کارگران جهان در کشور ایتالیا اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز