خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین شهرستانی و استقبال پرشور مردم؛

مشعل اولین المپیاد ورزش کارگری کشور، وارد قائم شهر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۶۶

اولین المپیاد ورزش کارگری کشور به میزبانی مازندران بعدازظهر امروز با حضور دو وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری، بطور رسمی افتتاح خواهد شد.

مشعل اولین المیاد ورزش کارگری با حضور مسئولین شهرستانی و استقبال پرشور مردم وارد قائم شهر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، فرشید قدیمی پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از مشعل المپیاد ورزش کارگری با بیان اینکه از روزهای قبل هماهنگی های لازم برای استقبال از مشعل تدارک دیده شد اظهار داشت: بدلیل عدم هماهنگی نیرو انتظامی و ایجاد ترافیک، مسیر حمل مشعل تا حدودی تغییر یافت.

وی افزود: در حمل این مشعل قهرمانان ورزشی قائم شهری همچون رضا عنایتی، علی بهبودی، صادق بهبودی و تنی چند از مسئولین و مردم حضور داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر با بیان اینکه این مشعل از میدان طالقانی به سمت حسینیه عاشقان شهرستان قائم شهر حمل شد تصریح کرد: بمنظور تجدید میثاق با خون شهیدان و برکت بخشیدن به این کار مشعل تا قبور شهیدان گمنام مدفون در حسینیه همراهی شد.

قدیمی از برگزاری المپیاد ورزش کارگری که برای نخستین بار در کشور به میزبانی مازندران برگزار می شود گفت و یادآور شد: این بازیها می تواند فرصت مناسبی برای نشان دادن استعدادهای کارگران در حیطه ورزشی باشد و فضای شور و نشاط را در میان این عزیزان فراهم نماید.

وی اظهار داشت: در مسیر حمل مشعل بسمت حسینیه قائم شهر، کارگران نساجی مازندران استقبال خوبی بعمل آوردند تا آنجاییکه که خود داوطلب حمل مشعل بصورت فردی شدند و حمل مشعل را برای خود افتخار ملی عنوان کردند.

ریس اداره ورزش و جوانان قائم شهر، برگزاری المپیاد را موجب توسعه و بالندگی ورزش در سطح شهرستان، استان و کشور برشمرد و افزود: باید مسئولین به این مسابقات نگاه ویژه ای داشته باشند.

قدیمی با بیان اینکه اینگونه مسابقات می تواند در سطح دانشجویی و دانش آموزی با وسعت بیشتری انجام شود گفت: قائم شهر از نظر پتانسیل ورزشی در سطح کشور و حتی دنیا رتبه قابل توجهی دارد.

وی در پایان به برگزاری مسابقات فوتبال این المپیاد به میزبانی قائم شهر اشاره کرد و گفت: مازندران در بازی نیمه نهایی مغلوب تیم البرز شد و از راه یابی به فینال باز ماند.

قدیمی از برگزاری فینال مسابقات فوتبال المپیاد کارگری در روز نهم اسفند سالجاری خبر داد.

گفتنی است: اولین المپیاد ورزش کارگری کشور به میزبانی مازندران بعدازظهر امروز با حضور دو وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری، بطور رسمی افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز