خبرگزاری کار ایران

یکی از ماموران نادو خبر داد؛

جودوکار دوپینگی در اردوی تیم ملی / محرومیت ۲ تا ۴ ساله در انتظار ورزشکار خاطی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۲۶۲

ما از این جودوکار چندین بار خواستیم تست دوپینگ بدهد که وی از انجام این کار امتناع کرد. البته وی فرم مخصوص را امضا کرد، اما حاضر به دادن آزمایش دوپینگ نشد.

مسابقات انتخابی تیم ملی جودو در حالی هفته گذشته برگزار شد که بر اساس اعلام یکی از ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو)، یکی از جودوکاران حاضر در این رقابت ها از دادن تست دوپینگ امتناع کرده و به همین جهت، دوپینگ وی تقریبا محرز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فدراسیون جودو هفته گذشته اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه انتخابی در سالن کبگانیان کرد که یکی از جودوکاران حاضر در این رقابت، از انجام آزمایش دوپینگ امتناع کرد.

یکی از ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ که نخواست نامش فاش شود، در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: ما از این جودوکار چندین بار خواستیم تست دوپینگ بدهد که وی از انجام این کار امتناع کرد. البته وی فرم مخصوص را امضا کرد، اما حاضر به دادن آزمایش دوپینگ نشد.

وی افزود: بر اساس قوانین، هر ورزشکاری که از انجام آزمایش دوپینگ خودداری کند، با محرومیتی بین ۲ تا ۴ سال مواجه خواهد شد.

گفتنی است این جودوکار که مدال طلای آسیا را در کارنامه دارد، چند سال قبل نیز به دلیل دوپینگ با محرومیت روبرو شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز