خبرگزاری کار ایران

در جمع ورزشکاران و مدال‌آوران کیش؛

مونسان: امروز ورزش‌کیش به ورزش کشور کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۶۰

حداقل دستاورد در موفقیت ورزش قهرمانی تقویت غرور ملی کشورها از طریق ورزش و کسب افتخار برای یک ملت است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و باشگاهی در کیش گفت: امروز ورزش کیش به ورزش کشور کمک می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان دوشنبه ۴ اسفند در مراسم تقدیر از قهرمانان و ورزشکاران کیش افزود: افزایش ارتباط بین مسئولان ورزش کشور و فدراسیون های ورزشی با مسئولان ورزش کیش نشان دهنده توسعه گردشگری ورزشی و جایگاه ویژه کیش در ورزش کشور است.

وی با اشاره به توسعه امکانات ورزشی در کیش گفت: خوشبختانه از گذشته ظرفیت سخت افزاری مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی در کیش مهیا شده که در یک سال و نیم گذشته بازسازی و مرمت اماکن ورزشی و امکانات سخت افزاری به طور جدی انجام شده و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد کیش به افزایش آمار برگزاری مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی و اردوهای تدارکاتی تیم‌های ورزشی در جزیره اشاره کرد و گفت: توسعه همه جانبه ورزش در کیش باعثرونق اقتصادی جزیره و جلوگیری از خروج ارز از کشور شده است.

مونسان در ادامه سخنانش با بیان اینکه امروزه همگام با پیشرفت بشر مسائل فرهنگی پیچیده‌تر شده و مشکلات اجتماعی افزایش پیدا کرده، اظهار داشت: دردنیای امروز دولت ها صدها میلیارد دلار برای کنترل و مهار مشکلات اجتماعی و فرهنگی هزینه می کنند که بخش ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی نتایج توسعه فعالیت ورزشی در دو بعد همگانی و قهرمانی در کمک به رفع مشکلات اجتماعی را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر افرادی که در فعالیت های ورزشی مشارکت می کنند از قشر جوان هستند و توسعه همه جانبه ورزش در دنیا به عنوان ابزاری برای رفع مشکلات اجتماعی جوامع به کار گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین پرداختن به توسعه ورزش قهرمانی را یادآور شد و تاکید کرد: حداقل دستاورد در موفقیت ورزش قهرمانی تقویت غرور ملی کشورها از طریق ورزش و کسب افتخار برای یک ملت است.

در این مراسم که در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، از بیش از ۲۰۰ تن از قهرمانان مدال‌آور، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد کیش، مشاور عالی مدیرعامل سازمان، معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و جمعی از مسئولین محلی قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز