خبرگزاری کار ایران

کاکویی خبرداد:

تنکابن میزبان برگزاری مسابقات شطرنج المپیاد ورزشی فرهنگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۴۴

شهرستان تنکابن در این دوره از مسابقات المپیاد ورزشی فرهنگی کارگران کشور میزبانی رشته ورزشی شطرنج را بر عهده دارد.

معاونت مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و رئیس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی تنکابن گفت: شهرستان تنکابن در این دوره از مسابقات المپیاد ورزشی فرهنگی کارگران کشور میزبانی رشته ورزشی شطرنج را بر عهده دارد.

به گزارش ایلنا از تنکابن، مهدی کاکویی افزود: ۴۰ تیم از استانهای قزوین، مازندران، خوزستان، خراسان شمالی، کرمان، خراسان جنوبی، کرمانشاه، اذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، زنجان، کردستان، هرمزگان، همدان، اصفحهان و گیلان در رشته شطرنج ورزشکار به مسابقات اعزام کرده اند.

کاکویی خاطر نشان ساخت: در این مدت بلحاظ هماهنگی های هر چه بهتربرای برگزاری مسابقات، رئیس ستاد برگزاری المییاد دکتر هاشمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن و با حضور دیگر مسئولان برگزاری این همایش ورزشی جلساتی برگزار گردیده بود که مقرر شد تا مجتمع فرهنگی رشد به عنوان مکان برگزاری و نیز محل اسکان تیم های شرکت کننده تعین گردد.

رئیس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی تنکابن تصریح کرد: کمیته های اجرایی، رسانه، حمل ونقل، درمان، امنیت، پشتیبانی، مسابقات، نظارت و بازرسی برگزاری این مسابقات فعال بوده و هم اکنون تمامی امکانات وفضا برای برگزاری مناسب این مسابقات در شهرستان فراهم است.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز