خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استخر ورزشگاه‌آزادی؛

مرحله سوم لیگ شنا فردا آغاز می‌شود / موج‌های آبی بدنبال تثبیت‌صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۹۸

این رقابت‌ها با حضور ۲۴۰شناگر در قالب ۱۲ تیم از صبح فردا آغاز می‌شود و پس از برگزاری مسابقات در ۴ نوبت صبح و عصر، روز سه‌شنبه(پنجم اسفند ۱۳۹۳) با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

سومین مرحله از دوازدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور(جام‌خلیج‌فارس) از فردا(دوشنبه) در استخر قهرمانی آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله سوم لیگ ۴ مرحله‌ای شنای ایران در سال ۹۳ به مدت ۲ روز از فردا(دوشنبه) در استخر قهرمانی آزادی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۲۴۰شناگر در قالب ۱۲ تیم از صبح روز دوشنبه(چهارم اسفند ۱۳۹۳) آغاز می‌شود و پس از برگزاری مسابقات در ۴ نوبت صبح و عصر، ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه(پنجم اسفند ۹۳) با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

این سومین مرحله از دوازدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور است. مرحله چهارم و پایانی این دوره از رقابت‌ها اواسط اسفندماه برگزار می‌شود تا پرونده دوازدهمین دوره لیگ شنا هم بسته شود.

مرحله دوم این مسابقات با صدرنشینی تیم سرزمین موج‌های آبی‌مشهد به پایان رسید. سرزمین موج‌های آبی با ۲۰۶۱ امتیاز، نفت تهران با ۱۸۰۳ و تیم مقاومت با ۱۷۰۴ امتیاز به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم مرحله دوم این مسابقات دست یافتند.

تیم های بانک حکمت ایرانیان، پایگاه قهرمانی آزادی، سرزمین موج‌های آبی مشهد، شهید شهبازی زنجان، شهید شوشتری آموزشگاه‌های نیشابور، شین کردستان، مقاومت، موج‌تهران، ناجیان راستین‌البرز، نفت‌تهران، نفت‌امیدیه و نیل آموزش و پرورش، ۱۲ تیم حاضر در رقابت‌های شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۳ هستند.

ساعت و تاریخ برگزاری مرحله سوم دوازدهمین دوره مسابقات شنای قهرمانی باشگاه‌های کشور:

دوشنبه: ۱۳۹۳/۱۲ / ۰۴

صبح: ساعت ۱۰ الی ۱۳

عصر: ساعت ۱۵ الی ۱۸

سه‌شنبه: ۱۳۹۳/۱۲ / ۰۵

صبح: ساعت ۱۰ الی ۱۳

عصر: ساعت ۱۶الی۱۹

مکان: تهران - استادیوم آزادی - استخر قهرمانی آزادی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز