خبرگزاری کار ایران

سازمان‌لیگ اعلام کرد؛

برگزاری فینال و رده‌بندی لیگ‌برتر والیبال به صورت تک بازی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۵

مقرر شد دیدارهای نیمه‌نهایی به صورت دو از سه در شهرهای تیم‌های میزبان برگزار شود و دیدارهای رده‌بندی و فینال به صورت تک بازی در سالن آزادی در تهران انجام شود.

نشست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با حضور نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این نشست صبح امروز شنبه دوم اسفند ماه با حضور مسئولین سازمان‌لیگ و نمایندگان تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار شد که نمایندگان تیم‌های پیکان، نوین کشاورز، میزان خراسان، متین ورامین و بازرگانی جواهری گنبد در این نشست حضور داشتند و نمایندگان تیم های شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه و وزارت دفاع غایب بودند.

پس از صحبت‌های منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ درباره موانع برگزاری مسابقات در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی و بحثو بررسی نمایندگان تیم ها مقرر شد دیدارهای نیمه نهایی به صورت دو از سه در شهر های تیم های میزبان برگزار شود و دیدار های رده بندی و فینال به صورت تک بازی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی(فدراسیون والیبال) در تهران انجام شود. بدین ترتیب:

۱ - روش اول به گونه ای است که مرحله نیمه نهایی به بازی سوم کشیده نمی شود و بازی رفت مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه و دور برگشت یکشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار شود. در این روش مرحله نهایی شامل دیدار رده بندی و نهایی به صورت تک مسابقه روز دوشنبه ۲۴ اسفندماه در تهران پیگیری خواهد شد.

۲ - بازی رفت مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه و دور برگشت یکشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار شود. در صورت نیاز به مسابقه سوم چهارشنبه ۲۰ اسفندماه انجام خواهد شد. مرحله نهایی شامل دیدار نهایی و رده بندی نیز به صورت تک مسابقه روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

رتبه بندی تیم‌های پنجم تا هشتم مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و رده بندی نهایی تیم‌ها بر اساس امتیازات و رده بندی تیم‌ها در مرحله مقدماتی و رفت و برگشت مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز