خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر ووشو در ایستگاه پایانی؛

پارس جنوبی و دانشگاه آزاد برای قهرمانی می جنگند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۱۲

ووشوکاران دانشگاه آزاد برای رسیدن به فینال پاس قوامین را بردند و پارس جنوبی نیز موفق شد تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد تا به مسابقه نهایی لیگ برتر راه یابد

تیم‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد فینالیست لیگ برتر ووشو شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور در بخش مردان صبح امروز در آکادمی ووشو برگزار شد که طی آن تیم های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد به بازی نهایی راه یافتند.

ووشوکاران دانشگاه آزاد برای رسیدن به فینال پاس قوامین را بردند و پارس جنوبی نیز موفق شد تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد تا به مسابقه نهایی لیگ برتر راه یابد.

به این ترتیب دو تیم دانشگاه آزاد و پارس جنوبی ظهر امروز و برای تصاحب جام قهرمانی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. ضمن این که تیم‌های پاس قوامین و شهرداری بندرعباس هم برای کسب عنوان سومی برابر هم صف آرایی می کنند.

گفتنی است در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو، ۹ تیم در دو گروه حضور داشتند که در گروه یک، تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل شرکت داشتند که در پایان، دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس به نیمه نهایی صعود کردند.

در گروه دو نیز تیم های پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی حضور داشتند که در نهایت، دو تیم پارس جنوبی و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز