خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آکادمی ووشو؛

قهرمان لیگ برتر ووشو فردا مشخص می‌شود / خیز ۴ تیم برای قهرمانی لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۲۳

رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان فردا(پنجشنبه) با شناخت تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

رقابت‌های لیگ‌برتر ووشوی باشگاه‌های کشور در بخش مردان فردا(پنجشنبه) با شناخت تیم قهرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو ۹ تیم در دو گروه حضور داشتند. در گروه نخست تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو(عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل رقابت کردند که در پایان دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس از این گروه به نیمه نهایی صعود کردند.

همچنین پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی از گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند که پارس جنوبی و پاس قوامین به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

بر این اساس، صبح فردا و در مرحله نیمه نهایی ابتدا دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت منصور نوروزی و کیوان شیرآقایی به مصاف شاگردان مجید ملکی در پاس قوامین می روند و سپس پارس جنوبی با سرمربیگری رامین موحدنیا به مصاف تیم شهرداری بندرعباس با هدایت علیرضا بهرمن می رود.

تیم های برنده این دو دیدار ظهر پنج شنبه برای کسب جام قهرمانی به میدان می روند و بازنده ها نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

این رقابت‌ها به میزبانی آکادمی فدراسیون ووشو برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز