خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حراست وزارت‌ورزش:

مدعیان فساد در ورزش ادعای خود را ثابت کنند / قبل از رسانه‌ها به ما گزارش کنید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۱۳

حراست وزارت ورزش و جوانان طی یک سال گذشته تلاش هایی را نسبت به فدراسیون ها داشته و دارد و ما نیز از انتقادات و پیشنهادها در بهبود عملکرد این حوزه استقبال می کنیم.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان خطاب به مدعیانی که می گویند ورزش فاسد است، گفت: این مدعیان باید با مدرک ادعای خود را ثابت و با این مقوله قانونی برخورد کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزرات‌ورزش، رضا حسنی‌خو عصر در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه به نظارت بر فضاهای ورزشی با هدف ایجاد محیطی امن و سالم تاکید کرد و گفت: حوزه ورزش از گستردگی زیادی برخوردار است و فدراسیون ها خود باید بر این فضاها نظارت داشته باشند.

وی به تاکید وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورزش پاک اشاره کرد و افزود: آنهایی که می گویند ورزش فاسد است باید با مدرک ادعای خود را ثابت و با این مقوله قانونی برخورد کنند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هر فردی در هر جا شاهد فسادی بود، پیش از رسانه ای کردن آن باید به اطلاع ما برساند تا با آن بر اساس قانون رفتار کنیم.

وی در ادامه گفت: حراست وزارت ورزش و جوانان طی یک سال گذشته تلاش هایی را نسبت به فدراسیون ها داشته و دارد و ما نیز از انتقادات و پیشنهادها در بهبود عملکرد این حوزه استقبال می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز