خبرگزاری کار ایران

با کسب ۲۵ رای از اعضای‌مجمع؛

مهدوی رئیس فدراسیون هندبال شد

کد خبر : ۲۵۱۷۶۸

در پایان این مجمع مهدوی با کسب ۲۵ رای از ۳۹ رای اعضای مجمع و برای ۴ سال رئیس فدراسیون هندبال شد. این در حالی است که مهدوی پیش از این اعلام کرده بود اگر کمتر از ۴۰ رای بیاورد خودش کناره‌گیری خواهد کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع که امروز با حضور نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی در محل آکادمی المپیک برگزار شد که در پایان این مجمع ابوالحسن مهدوی با کسب ۲۵ رای از ۳۹ رای اعضای مجمع و برای ۴ سال رئیس فدراسیون هندبال شد. این در حالی است که مهدوی پیش از این اعلام کرده بود اگر کمتر از ۴۰ رای بیاورد خودش کناره‌گیری خواهد کرد.

خسرو نصیری، حجت الله خطیب، سید ابوالحسن مهدوی، حمیدآقا علی نژاد، حمیدرضا عباسی مقدم، حمید مدنی، رامین ولایتی، سید امیرحسینی، توفیق کابلی، رضا بهدری ۱۰ نفری بودند که برای انتخابات ریاست فدراسیون هندبال ثبت نام کردند. کابلی، علی نژاد و خطیب در مجمع حضور نداشتند، پیش از رای گیری هم رضا بهدری به نفع عباس مقدم کناره گیری کرد و سید امیر حسینی و حمید مدنی هم به سود مهدوی کناره گیری خود را اعلام کردند. در این مجمع ولایتی ۱۰ رای، نصیری ۴ رای کسب کردند و عباسی مقدم رای نیاورد.

پیش از این جلال کوزه‌گری ریاست فدراسیون هندبال را برعهده داشت که پس از وی خسرو نصیری و احمد گواری به عنوان سرپرست در این فدراسیون فعالیت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز