خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت توسعه مطرح شد؛

توضیحاتی در مورد رفتارهای غیراخلاقی افتتاح پیست شبانه شمشک / برخورد جدی با خاطیان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۵۱

رفتارهای غیر اخلاقی و ناشایست عده ای در مراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک که توسط بهره بردار تدارک دیده شده بود و بدون هماهنگی با این شرکت بوده است مورد اعتراض و قطعا برخورد قرار خواهد گرفت.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با صدور اطلاعیه ای رفتارهای غیر اخلاقی و اعمال خلاف قانون عده ای را در مراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، در متن اطلاعیه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است:

رفتارهای غیر اخلاقی و ناشایست عده ای درمراسم افتتاحیه پیست شبانه شمشک مورخه ۱۶ بهمن امسال که توسط بهره بردار تدارک دیده شده بود و بدون اطلاع و هماهنگی با این شرکت بوده است مورد اعتراض و قطعا برخورد قرار خواهد گرفت.

این شرکت مخالف هرگونه رفتارهای غیر اخلاقی و خارج از عرف و شرع در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن حمایت از اقدامات مقامات انتظامی و قضایی خواستار برخورد با خاطیان است. همچنین از حسن نیت و همکاری نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در اماکن عمومی کمال تشکر را دارد و اعلام می‌دارد با جدیت تمام با خاطیان بر اساس قانون رفتار خواهیم کرد.

بدنبال اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک در شامگاه پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه، مراجع قضایی اقدام به پلمب پییست اسکی شب شمشک کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز