خبرگزاری کار ایران

دولو خبر داد:

مراسم اعطای کاپ و مدال‌های تیم‌های برتر لیگ‌ملی بسکتبال شنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۳۷

بعد از این رقابت‌ها، مسئولان فدراسیون بسکتبال در نظر دارند مراسم اعطای جام قهرمانی به تیم مهرام و همچنین اهدای مدال های تیم های برتر را برگزار کنند.

مراسم اعطای جام قهرمانی و مدال تیم های اول تا سوم لیگ ملی بسکتبال، عصر روز شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان مسابقات لیگ ملی بسکتبال، تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

بعد از این رقابت‌ها، مسئولان فدراسیون بسکتبال درنظر دارند مراسم اعطای جام قهرمانی به تیم مهرام و همچنین اهدای مدال های تیم های برتر را برگزار کنند.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: مراسم اهدای جام قهرمانی و مدال های تیم های مهرام، پتروشیمی و دانشگاه آزاد، از ساعت ۶ عصر روز شنبه(۲۵ بهمن ماه جاری) و در هتل پارسیان هتل اوین برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم از تمامی مربیان، بازیکنان و مسئولان این ۳ تیم به همراه سایر اهالی بسکتبال دعوت کرده ایم. همچنین دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش به همراه سایر مدیران وزارتخانه نیز به عنوان میهمانان ویژه به این مراسم دعوت شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز