خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

بودجه ۵/۷ میلیارد تومانی ورزش همگانی در سال آینده / اهمیت کیفیت در فعالیت های حوزه همگانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۷۱

سال آینده بودجه این بخش ۵/۷ میلیارد تومان است و عملاً کار معاونت همگانی با یازده فدراسیونی که قرار بود مستقیم با این حوزه کار کنند از اول اسفند با امضاء تفاهم نامه و نظارت بر برنامه های آنها شروع می شود.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: عملا کار معاونت همگانی با ۱۱ فدراسیونی که قرار بود مستقیم با این حوزه کار کنند از اول اسفند با امضا تفاهم نامه و نظارت بر برنامه های آنها شروع می شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شعبانی بهار ضمن بیان این مطلب افزود: سال آینده بودجه این بخش ۵/۷ میلیارد تومان است و عملاً کار معاونت همگانی با یازده فدراسیونی که قرار بود مستقیم با این حوزه کار کنند از اول اسفند با امضاء تفاهم نامه و نظارت بر برنامه های انها شروع می شود.

وی اضافه کرد: کمک ۱۰ درصدی معاونت همگانی به فدراسیون‌ها برای توسعه و بسط کیفی رشته های ورزشی سال آینده هم ادامه دارد و این کمک ها در قالب پروژه تعریف می شود، یعنی مانند فدراسیون کشتی که با برنامه ریزی خوب توانست رقابت های بزرگ رده های سنی را در تهران برگزار کند مابقی فدراسیون ها هم می توانند با ارائه برنامه و بررسی آن در معاونت همگانی در قالب یک تفاهم نامه به اجرای آن اقدام کنند.

معاون وزیر توسعه ورزش همگانی افزود: نظارت بر کیفیت طراحی و حسن اجرای این برنامه ها با معاونت همگانی است و به طور قطع فدراسیون های موفق از بودجه موجود سهم بهتری خواهند داشت و تمام این تلاش ها برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و ریاست و برنامه‌های وزیر در جهت رشد و توسعه رشته های ورزشی و " ورزش برای همه " است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد رقابت های جهانی کشتی پهلوانی در خرمشهر و نحوه نظارت معاونت همگانی بر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی هم تاکید کرد: این فدراسیون هم از مجموعه ۱۱ فدراسیونی است که با معاونت همگانی کار خواهد کرد و این پروژه هم از جمله موارد خوبی است که با برنامه‌ریزی مطلوب در اسفندماه برگزار خواهد شد، به هرحال آنچه برای ما مهم است کیفیت و نتیجه بخشی موثر فعالیت فدراسیون ها در حوزه همگانی است.

شعبانی بهار همچنین گفت: کار بررسی برنامه‌های و امضای تفاهم نامه مالی و تخصصی با آنها از اول اسفندماه آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز