خبرگزاری کار ایران

از نظر امکانات با دنیا فاصله داریم؛

میرزایی: رسیدن به رکوردهای ورودی المپیک آسان نیست / روند اردوها باید تداوم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۶۰

از نظر امکانات و تداوم تمرینی از سطح اول دنیا فاصله داریم. با برنامه ریزی درست، بلندمدت و آینده دار می‌توانیم در سطح آسیا جزو کشورهای مطرح شویم.

ملی پوش شنای ایران گفت: امیدوارم روند اردوهای متمرکز و برنامه ریزی ما به همین روال تداوم داشته باشد چون به این برنامه ریزی های تمرینی نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، آرشام میرزایی شناگر ملی پوش ایران در حاشیه اردوی تمرینی تیم ملی اظهار کرد: مرحله اول و دوم مسابقات لیگ خیلی خوب بود. تعداد تیم ها و از همه مهم تر کیفیت لیگ بالا رفته است. تیم های رقابت فشرده و نزدیکی با هم دارند. همه این ها باعثشده است که هر سال لیگ پویاتر و قوی تری داشته باشیم. با توجه به اینکه در مرحله تمرینی هستیم در مراحل اول و دوم لیگ، رکوردهای خودم نسبت به سال های قبل بهتر بود. فشار تمرینی سنگینی را تحمل می‌کنیم. هر چه به مرحله پایانی لیگ نزدیک تر شویم، شناگران به اوج آمادگی خود می رسند.

شناگر ملی پوش ایران عنوان کرد: درحال حاضر در آمادگی نسبتا خوبی به سر می بریم. تمرینات سختی را پشت‌سر می‌گذاریم. تمام تلاش خود را می کنم تا نتیجه مطلوب و مورد دلخواه مربیان را کسب کنیم.

آرشام میرزایی درباره تاثیر اردوهای برون مرزی بیان کرد: ما در اردو های برون مرزی می توانیم سطح آمادگی و پیشرفت خود را با شناگران دیگر کشورها مقایسه کنیم. حتی می توانیم خیلی از مسائل تمرینی خود را در آنجا حل کنیم. تا الان چهار مرحله اردوی تیم ملی شنا در تهران داشتیم. اردوهای برون مرزی از نظر روحیه و عوض شدن حال و هوای شناگران همیشه تاثیر گذار است. امیدوارم روند اردوهای متمرکز و برنامه ریزی ما به همین روال تداوم داشته باشد.

وی درباره آمادگی برای مسابقات جهانی کازان گفت: اوج آمادگی و تمرینی ما برای مسابقات کازان است. این بازی ها شش ماه دیگر برگزار می شود. مهم ترین هدف ما کسب سهمیه کازان و ورودی المپیک است. رسیدن به این رکوردها خیلی سخت است چون تقریبا با رکوردهای ورودی المپیک یکی است. کسب سهمیه کازان و المپیک برای شنای ایران خیلی موثر است. کسب این سهیمه ها جلوه جدیدی از شنا یران را نشان می دهد.

میرزایی درباره عملکرد کادرفنی تیم ملی شنا خاطرنشان کرد: کادر فنی تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط و آمادگی شناگران انجام می دهد. همیشه مربیان ما سعی کردند با همین کمبود امکانات، شرایط روحی و روانی و تمرینی خوبی را برای ما فراهم کنند.

وی اشاره کرد: از نظر امکانات و تداوم تمرینی از سطح اول دنیا فاصله داریم. با برنامه ریزی درست، بلندمدت و آینده دار می‌توانیم در سطح آسیا جزو کشورهای مطرح شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز