خبرگزاری کار ایران

افشین داوری خبر داد:

مسابقات دوومیدانی دهه فجر بدون جایزه نقدی / تکلیفی برای برگزاری جام فجر نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۶۸

برای نفرات برتر این مسابقات ۵۰۰ دلار جایزه نقدی پیش بینی کرده بودیم که با توجه به این بخشنامه و نداشتن زمان کافی برای پیدا کردن حامی مالی جدید مجبور شدیم مسابقات را بدون جایزه نقدی برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت به دلیل بخشنامه بانک مرکزی بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی دهه فجر بدون جایزه نقدی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی در این خصوص اظهار داشت: از چند ماه پیش با موسسه مالی و اعتباری افضل طوس برای حمایت از رقابت های بین المللی جام فجر به توافق رسیده بودیم، اما ۴۰ روز قبل بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد موسسات مالی و اعتباری که از این نهاد مجوز دریافت نکرده اند، اجازه تبلیغات ندارند.

وی افزود: برای نفرات برتر این مسابقات ۵۰۰ دلار جایزه نقدی پیش بینی کرده بودیم که با توجه به این بخشنامه و نداشتن زمان کافی برای پیدا کردن حامی مالی جدید مجبور شدیم مسابقات را بدون جایزه نقدی برگزار کنیم.

داوری خاطرنشان کرد: در این مدت نامه نگاری های زیادی با بانک مرکزی انجام دادیم اما مسئولان این نهاد اجازه تبلیغات به این موسسه ندادند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی درپاسخ به این سئوال که آیا برگزاری جام فجر برای فدراسیون ها تکلیفی از سوی وزارت ورزش است؟ گفت: برخی از فدراسیون ها به دلیل ثبت این مسابقات در تقویم فدراسیون های بین المللی مجبور به برگزاری جام فجر هستند اما برای فدراسیون دوومیدانی تبدیل به یک عرف شده است و به این دلیل بیست و دومین دوره این رقابت ها را برگزار می کنیم.

وی افزود: حداقل در مورد فدراسیون دوومیدانی هیچ تکلیفی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری جام فجر به ما نشده است.

بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی جام فجر روزهای پنجشنبه و جمعه(۲۳ و ۲۴ بهمن) با حضور ۸ کشور خارجی و ۴ تیم داخلی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز