خبرگزاری کار ایران

با رأی قاطع اعضای‌مجمع؛

علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشوی غرب و آسیای‌میانه شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۲۳

در این مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران، نایب رئیس‌آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی با رای تمامی اعضا به عنوان نخستین رئیس فدراسیون تازه تاسیس غرب و آسیای میانه انتخاب شد.

فدراسیون ووشوی غرب و آسیایی میانه تاسیس و مهدی علی‌نژاد به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گارش ایلنا، نخستین مجمع فدراسیون ووشو غرب و آسیایی‌میانه یکشنبه شب در اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان فدراسیون‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، یمن، عراق، لبنان و سوریه برگزار شد.

در این مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران، نایب رئیس آسیا و عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی با رأی تمامی اعضا به عنوان نخستین رئیس فدراسیون تازه تاسیس غرب و آسیای میانه انتخاب شد. محمدرضا پورغلامی نژاد نیز به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

روشن گانیف از ازبکستان و حسین درویش از عراق نواب‌رئیس این فدراسیون و یازمراد آنامورادف از ترکمنستان، محمد راوه از یمن و جورج انیسر از لبنان به عنوان اعضای هیات‌رئیسه انتخاب شدند.

از سوی دیگر، الکساندر رادونسف از قزاقستان به عنوان رئیس کمیته‌فنی انتخاب شد. محمدعلی از سوریه هم سمت نایب‌رئیسی این کمیته را از آن خود کرد.

چندی پیش مسئولان فدراسیون ووشوی آسیا از مهدی علی‌نژاد خواسته بودند تا فدراسیون غرب و آسیایی‌میانه را تشکیل و آن را جایگزین فدراسیون غرب‌آسیا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز