خبرگزاری کار ایران

رایزنی‌های زیادی با رافائل داشتیم؛

پورعلی‌فرد: امیدوار به کسب کرسی‌ جهانی هستیم / گام به گام برنامه‌های خود را پیش می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۹۶

حضور رافائل به عنوان رئیس جهانی فدراسیون پرورش اندام در ایران می‌تواند ما را صاحب کرسی‌های جهانی کند.

رئیس فدراسیون پرورش‌اندام گفت: حضور رافائل به عنوان رئیس‌جهانی فدراسیون پرورش‌اندام در ایران می‌تواند ما را صاحب کرسی‌های جهانی کند.

ناصر پورعلی‌فرد در گفت‌وگو با ایلنا درباره حضور رافائل رئیس جهانی پرورش اندام در کشورمان بیان داشت: او بنا به یک برنامه از پیش تعیین شده به کشورمان آمد و امروز افتتاحیه سمیناری که در نظر گرفته‌ایم را برعهده خواهد داشت. روز گذشته هم از سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه‌آزادی بازدیدی داشت که قرار شد نظر خود را درباره امکانات کشورمان کتباً اعلام کند، گرچه شفاهی نیز تعریف می‌کرد.

وی ادامه داد: رافائل در کنفرانس‌مطبوعاتی تعریف و تمجید زیادی از پرورش‌اندام ما داشت و آن را در دنیا بی‌سابقه می‌دانست. ما هم گام به گام برنامه‌های خود را پیش می‌بریم تا بتوانیم این روند رو به رشد را در پرورش‌اندام ادامه دهیم. البته سعی کردیم با استفاده از حضور رافائل در ایران رایزنی‌هایی با وی برای کسب کرسی‌هایی در فدراسیون‌جهانی داشته باشیم. پیشنهاداتی هم داشتیم که قرار شد رافائل آن را با هیات‌رئیسه فدراسیون جهانی مطرح کند. ان‌شالله در کرسی جهانی هم صاحب جایگاه شویم.

رئیس فدراسیون پرورش‌اندام درباره قرار گرفتن این فدراسیون زیر نظر معاونت همگانی وزارت‌ورزش نیز بیان داشت: این تقسیم فدراسیون‌ها در دو معاونت قهرمانی و همگانی وزارت‌ورزش است. ما هم در ورزش‌همگانی به دلیل وجود ورزشکاران زیادی تحت معاونت‌همگانی امور خود را پیش خواهیم برد، گرچه مخاطبان زیادی هم داریم، اما در ورزش قهرمانی هم جزو مدال‌آورترین رشته‌های ورزشی در میادین بین‌المللی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز