خبرگزاری کار ایران

تکواندوی بین المللی امارات؛

نصرآزادانی هم طلایی شد / حجی زواره و مستعان نقره گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۷۳

در پایان دومین روز از رقابت های تورنمنت امارات تیم ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز شده است.

دومین روز از مسابقات بین المللی تکواندوی امارات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور حضور در المپیک ۲۰۱۶ است، با کسب یک مدال طلا و ۲ نقره برای تیم ملی ایران همراه شد.

به گزارش ایلنا، در این رقابت ها که در کلاس G۱ به میزبانی شهر فجیره امارات برگزار می شود، علیرضا نصرآزادانی به مدال طلا دست یافت و مسعود حجی زواره و هادی مستعان نقره ای شدند.

در وزن منهای ۷۴ کیلوگرم، نصرآزادانی و حجی زواره با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار نهایی رسیده بودند که حجی زواره از حضور در دیدار نهایی انصراف داد و به مدال نقره رسید و علیرضا نصرآزادانی به نشان طلا دست یافت.

با کسب این ۲ مدال ارزشمند، نصرآزادانی ۱۰ امتیاز و مسعود حجی زواره ۶ امتیاز به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کردند.

در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، هادی مستعان که با برتری مقابل ۳ نماینده افغانستان به فینال رسیده بود مقابل ˈمراد لاچارویˈ از بلژیک در مبارزه ای نفس گیر در راند طلایی مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

براساس این گزارش، در پایان دومین روز از رقابت های تورنمنت امارات تاکنون تیم ایران موفق به کسب ۲ مدال طلا(فرزان عاشورزاده و علیرضا نصرآزادانی)، ۳ مدال نقره(هادی مستعان، فرزاد عبدالهی و مسعود حجی زواره) و یک مدال برنز(ابوالفضل یعقوبی) شده است.

فردا(شنبه) و در آخرین روز این مسابقات محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و مرتضی شیری به مصاف حریفان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز