خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس؛

روسای فدارسیون ها با نظر جامعه ورزش انتخاب شوند نه با سلیقه دولت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۱۳

اگر با اعمال نظر دولت رئیس برای فدراسیون ها انتخاب شود، نتیجه خوبی برای دولت ندارد. اگر عملکرد رئیس خوب نباشد دولت زیر سئوال می رود و فدارسیون از لحاظ مالی نیز متکی به دولت خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از انتخاب روسای فدارسیون‌ها از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که روسای فدراسیون‌ها باید با رای اهالی ورزش تعیین شوند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش ضمن بیان این مطلب روند انتخاب روسای فدراسیون‌ها را تشریح کرد و گفت: روسای فدراسیون ها باید با نظر روسای هیات‌های ورزشی، نمایندگان وزارت آموزش عالی، وزارت کار، نیروهای مسلح، نماینده کمیته ملی الم‍‍‍‍‍‍پیک و نمایندگان داوران و ورزشکاران تعیین شوند.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: در انتخاب روسای فدراسیون ها باید رای این افراد تعیین کننده باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شناختی که از وزیر فعلی ورزش دارم، بعید می دانم بخواهد کسی را برای فدراسیونی انتخاب کند چرا که او فردی منصف و بی طرفی است و تلاش دارد روسای فدراسیون ها گروهی انتخاب شوند.

تابش اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان از انتخاب روسای فدارسیون ها با اعمال نظرهای گروهی، جناحی و سلیقگی فاصله گرفته است و تلاش شده افرادی که مطلوب نظر طیف ورزشکاران هستند، انتخاب شوند.

وی در گفتگو با خانه ملت گفت: در هر صورت فدراسیون های ورزشی حکم انجمن‌های مردمی را دارند بنابر این بهتر است فردی که مقبولیت بیشتری در مجموعه های ورزشی دارد انتخاب شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر با اعمال نظر دولت رئیس برای فدراسیون ها انتخاب شود، نتیجه خوبی برای دولت ندارد. اگر عملکرد رئیس خوب نباشد دولت زیر سئوال می رود و فدارسیون از لحاظ مالی نیز متکی به دولت خواهد بود در حالی که رئیس فدراسیون باید نیازهای مجموعه خود را با جلب اسپانسر تامین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز