خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر واترپلو؛

فینالیست ها در تهران و اصفهان مشخص می شوند / دیدارحساس فولاد و شهبازی درنصف جهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۰۵

با تساوی فولاد و شهبازی در بازی رفت شاگردان کیانی می خواهند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و جشن صعود به فینال را برپا کنند. شهبازی نیز انگیزه بالایی دارد تا با توقف فولاد در خانه خودش بار دیگر فینالیست شود.

با برگزاری دو بازی حساس از دور برگشت مرحله حذفی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو، روز پنجشنه و جمعه(۱۶ و۱۷ بهمن) چهره فینالیست های این دوره از رقابت ها مشخص می شود.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو پنجشنبه و جمعه(۱۶ و ۱۷ بهمن) با برگزاری دو بازی حساس در تهران و اصفهان پیگیری می شود تا در نهایت تیم های صعود کننده به فینال مسابقات مشخص شوند.

در نخستین بازی این مرحله تیم دانشگاه آزاد اسلامی در تهران میزبان نفت امیدیه خواهد بود. شاگردان شهیدی پور با نمایش خوب خود توانستند در بازی رفت مرحله حذفی تیم نفت امیدیه را شکست دهند و راه خود را برای رسیدن به فینال هموار کنند. از سوی دیگر فینالیست فصل گذشته لیگ برتر واترپلو در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن ندارد. کار نفتی ها با شکست در دور رفت سخت تر شده است اما آن ها امید دارند تا با برد پرگل مقابل دانشگاه آزاد شگفتی ساز شوند.

این دیدار از ساعت ۱۷ امروز در تهران برگزار می شود. قاضیان این مسابقه مسعود رضوانی و امیر آذرخش هستند و کار نظارت بر عهده مجید نقاشلو است.

در دومین مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو تیم های فولاد مبارکه سپاهان و شهید شهبازی زنجان در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. فولاد مبارکه(تیم دوم مرحله مقدماتی) و شهید شهبازی زنجان(تیم سوم مرحله مقدماتی) در بازی رفت به تساوی ۹ بر ۹ رضایت دادند. با تساوی دو تیم در مرحله رفت، بازی برگشت آن ها از حساسیت خیلی زیادی برخوردار است. شاگردان بهمن کیانی می خواهند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و در اصفهان جشن صعود به فینال را بگیرند. شهبازی نیز انگیزه بالایی دارد تا با توقف فولاد مبارکه در خانه خودش بار دیگر فینالیست لیگ برتر واترپلو شود.

این دیدار هم از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه(۹۳/۱۱ / ۱۷) در اصفهان برگزار می‌شود. کار قضاوت بر عهده امیرحسین صفابخش و نادر غفوری است. ناظر این مسابقه هم منصور مهذب صانعی خواهد بود.

نتایج مسابقات دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو:

نفت امیدیه ۳-۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی

شهید شهبازی زنجان ۹–۹ فولاد مبارکه سپاهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز