خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال؛

پیکان جواز صدرنشینی را از شهرداری گرفت / وزارت دفاع به پلی‌اف رفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۴۹

با این نتیجه پیکان بالاتر از میزان خراسان ۲۶ امتیازی به تنهایی در صدر جدول گروه نخست لیگ برتر قرار گرفت. شهرداری هم با این شکست و ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم این گروه باقی ماند.

هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران، جام زنده‌یاد حسین معدنی، امروز با برگزاری ۵ دیدار دنبال شد که در مهم‌ترین آن‌ها پیکان تهران با برتری مقابل شهرداری تبریز صدرنشین گروه نخست شد و وزارت دفاع‌ هم با شکست آلومنیوم المهدی به دیدار پلی‌اف راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز از ساعت ۱۶ در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان با نتیجه ۳ بر صفر میزبانش را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری گیم نخست را با حساب ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کردند. شهرداری در گیم دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما در نهایت این گیم هم با حساب ۲۵ بر ۲۷ به سود پیکان به پایان رسید. پیکانی‌ها در گیم سوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از میزبان گرفتند تا با برتری ۳ بر صفر در مجموع ۲۸ امتیازی شوند. با این نتیجه پیکان بالاتر از میزان خراسان ۲۶ امتیازی به تنهایی در صدر جدول گروه نخست لیگ برتر قرار گرفت. شهرداری هم با این شکست و ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم این گروه باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه هم جواهری گنبد در ۳ گیم متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ شهرداری زاهدان را شکست داد با ۱۸ امتیاز در جایگاه چهارم گروه نخست قرار گرفت. شهرداری زاهدان هم با ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

در دیدارهای گروه دوم هم وزارت دفاع در یک بازی نزدیک با حساب ۳ بر ۲ برابر آلومینیوم المهدی صاحب برتری شد تا به پلی‌اف صعود کند. وزارت دفاع گیم‌های دوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲،۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۰ به سود خود تمام کرد و در گیم‌های نخست و سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ بازی را به حریف واگذار کرد.

وزارت دفاع با این برد و کسب ۱۸ امتیاز راهی بازی پلی‌اف شد و آلومینیوم المهدی هم با ۱۱ امتیاز در رده ششم گروه دوم باقی ماند.

دیدار تیم‌های سایپای البرز و مهرپارس فارس، دیگر مسابقه گروه دوم بود که در سالن انقلاب کرج برگزار شد و با برتری ۳ بر صفر میزبان به پایان رسید. ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ نتایج ۳ گیم این دیدار بودند که با برتری سایپا تمام شد. سایپا با این برد ۱۳ امتیازی شد و در رتبه پنجم گروه دوم ایستاد. آلومینیوم هم با این شکست، بدون کسب امتیاز در قعر جدول گروه دوم قرار گرفت.

در آخرین بازی امروز تیم‌های ارتعاشات صنعتی و تعاون گنبد از ساعت ۱۸ در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی ۲ بر ۲ دوتیم در گیم پنجم ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز