خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به ایلنا صورت‌گرفت؛

تکذیبیه کارشناس وزارت‌ ورزش در مورد گفت‌وگو درباره تخلف مدیران‌ ورزشی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۰۳

اینجانب برای دفاع از شخصیت‌ورزشی چندین ساله خودم و سپس دفاع از کیان‌ملی و بالاخص آبروی وزارت‌ورزش که از اهمیت‌خاصی برای من و جوانان برخوردار است، نسبت به پایان دادن به این شایعات اقدام نمودم.

کارشناس مسئول نظارت و کنترل برنامه‌های دفتر طرح و برنامه وزارت‌ورزش گفت‌وگوی مورخه ۱۳۹۳/۱۰ / ۳۰ با خبرنگار ایلنا با تیتر «جزییات تازه‌ای از پرونده تخلفات مدیران وزارت‌ ورزش / پای ۲ چهره سرشناس در میان است» را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، بدنبال انتشار خبری با تیتر«تعدادی از متخلفان‌ورزشی بازداشت شدند»و پس از آن اظهارات مدیرکل دفتر مرکزی حراست وزارت‌ورزش که عنوان کرد«یک نفر از افراد دستگیر شده از حوزه ستادی و ۲ نفر دیگر خارج از مجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده‌اند»(منبع سایت وزارت‌ورزش)؛ خبرنگار این خبرگزاری در راستای وظایف حرفه‌ای خود نسبت به پیگیری خبر از طریق مراجع رسمی اقدام کرد که در این راستا با این کارشناس وزارتخانه گفت‌وگویی انجام شد که البته این گفت‌وگو تکذیب شد. متن تکذیبیه به این شرح است:

دبیر محترم سرویس ورزشی خبرگزاری ایلنا
با اهدای سلام و احترام

اینجانب علی پرویزی جمعی پرسنل شاغل در وزارت ورزش و جوانان درخصوص چاپ و نشر مصاحبه مورخ ۳۰ / ۱۰/۹۳ در خبرگزاری ایلنا به استحضار می‌رساند: متن چاپ شده به هیچ‌وجه حکم مصاحبه با رسانه را نداشته و صرفا این موضوع برای دفاع و شفاف‌سازی اینجانب درخصوص رد شایعات توهین‌آمیز و مخرب مورخ ۳۰ / ۱۰ / ۹۳ اتفاق افتاده و لهذا اینجانب برای دفاع از شخصیت‌ورزشی چندین ساله خودم و سپس دفاع از کیان‌ملی و بالاخص آبروی وزارت‌ورزش و جوانان که از اهمیت‌خاصی برای من و جوانان این مرز و بوم برخوردار است، نسبت به پایان دادن به این شایعات اقدام نمودم. از این رو چون اینجانب پس از آن برای شرکت در مراسم چهلم درگذشت همشیره عزیزم تا جمعه‌شب در شهرستان سبزوار حضور داشته و روز شنبه مورخ ۴ / ۱۱ / ۹۳ با این موضوع رو به رو شدم، بدینوسیله هر گونه چاپ و نشر مطالب از طرف اینجانب در هر رسانه‌ای را تکذیب می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز