خبرگزاری کار ایران

حسابرسی فدراسیون‌ها به پایان رسید؛

سجادی: در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش دخالت نمی‌کنیم / والیبال اسپانسر ۲۳ میلیاردی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۵۱

سجادی با اعلام اینکه این وزارتخانه نظری درخصوص ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش ایران ندارد، گفت: وزارت ورزش در این مورد تنها نقش نظارت دارد و در این زمینه دخالت نمی کند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام اینکه این وزارتخانه نظری در خصوص ماندن یا رفتن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ندارد، گفت: وزارت ورزش در این مورد تنها نقش نظارت دارد و در این زمینه دخالت نمی کند و فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله سجادی که درحاشیه مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک سخن می گفت ضمن بیان این مطلب گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچگاه در امور فدراسیون ها مداخله نمی کند بلکه بر امور فدراسیون ها نظارت می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده برای ادامه همکاری با کی روش، در خصوص تامین بودجه وی با مشکلاتی مواجه است و آیا وزارت ورزش و جوانان در این زمینه کمک خواهد کرد یا نه، گفت: ما بودجه هر فدراسیون را در اختیارش قرار می دهیم و آنان باید مدیریت کنند.

سجادی در باره عملکرد مالی فدراسیون ها نیز اظهار داشت: از سال گذشته برای شفافیت مالی فدراسیون ها حسابرسانی را به این فدراسیون ها اعزام کردیم که کار حسابرسی تمامی فدراسیون ها برای سالهای ۹۱ و ۹۲ به پایان رسیده است.

وی درعین حال اضافه کرد: البته برخی اشکالات از سوی حسابرسان فدراسیون ها عنوان شد که برای حل آن این مسائل را به خود فدراسیون ها اعلام کرده ایم.

سجادی همچنین در نشست مجمع فدراسیون ژیمناستیک با تاکید بر این که این رشته جزو زیباترین و جذاب ترین رشته ها در سطح جهان است، گفت: این فدراسیون همراه با هیات های استانی که بازوان اصلی فدراسیون هستند باید کمک کنند تا این رشته بتواند در بازی های آسیایی جزو رشته های مدال آور باشد و زمینه پیشرفت این رشته بیش از پیش فراهم شود.

وی با ذکر مثالی درخصوص پیشرفت رشته والیبال درسال های اخیر گفت: فدراسیون والیبال طی چهار سال اخیر توانست به سطح قابل قبولی دست یابد و همانطور که می دانید این فدراسیون در سال‌های نخست این روند ۵۰۰ میلیون تومان حامی مالی جذب کرد تا اینکه امسال در ادامه پیشرفت چشمگیری که در سطح آسیا و جهان کسب کرد حامیان مالی این فدراسیون بیش از ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در اختیار آنان قرار دادند.

وی ادامه داد: این درحالی بود که رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که نیازی به اعتبار وزارت ورزش و جوانان ندارد.

سجادی افزود: بنابر این فدراسیون ژیمناستیک هم می تواند با وجود مشکلاتی که وجود دارد زمینه پیشرفت این رشته را در رقابت های آسیایی و جهانی فراهم کند و ما نیز به سهم خود برای حل مشکلات موجود در این رشته کمک خواهیم کرد.

رئیس مجامع انتخاباتی فدراسیون ها در خصوص برگزاری انتخابات برخی فدراسیون ها گفت تا پایان سال بین چهار تا پنج انتخابات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما منتظر استعلام نامزدهای انتخاباتی برخی فدراسیون ها از مراجع ذیربط هستیم و تا پایان این هفته زمان برگزار این مجامع مشخص می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز