خبرگزاری کار ایران

در دیدار با کیومرثهاشمی؛

روسای‌ کمیسیون‌های‌ کمیته‌ملی‌المپیک‌ حکم‌ گرفتند

کد خبر : ۲۴۶۱۷۳

کمیسیون‌های مختلف کمیته ملی المپیک می‌توانند بازوی قدرتمندی برای کمیته، فدراسیون‌ها و ورزش کشور باشند…

مسئولین جدید کمیسیون‌های مختلف کمیته ملی المپیک روز گذشته در دیدار با کیومرثهاشمی احکام خود را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرثهاشمی در دیدار با روسای جدید کمیسیون‌های توسعه روابط بین‌الملل، اخلاق، توسعه منابع، بازاریابی و بودجه و پزشکی ضمن بحثو گفتگو درخصوص نحوه فعالیت این کمیسون‌ها احکام آنان را نیز اهدا کرد.

در این نشست که شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس کمیسیون توسعه روابط بین‌الملل، محمدعلی شجاعی رئیس کمیسیون توسعه منابع، بازاریابی وبودجه، رسول خادم رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی، سیدمحمد پولادگر رئیس کمیسیون اخلاق و فرزانه ترکان به عنوان رئیس کمیسیون پزشکی حضور داشتند، کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای روسای جدید کمیسیون‌های فوق و قدردانی از زحمات ۲ ساله روسای قبلی ابراز داشت: کمیته ملی المپیک با توجه به اتمام دوره دوساله فعالیت‌های روسای سابق کمیسیون ها انتظار دارد روسای جدید کمیسیون‌های کمیته نقش پررنگ‌تری در فعالیت‌های مختلف خود داشته و با برگزاری جلسات ماهیانه، مسئولیت‌ها و انتظارات ایجاد شده را بخوبی انجام دهند و بنوعی چراغ راه آینده ورزش کشور در حوزه فعالیتی خود باشند و نقطه‌نظرات مشورتی کمیسیون مربوطه را به کمیته ملی المپیک ارائه نمایند.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: بدون‌تردید در میان کمیسیون های فوق کمیسیون اخلاق جایگاه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل اقدام به ایجاد آن شد تا با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درخصوص اخلاق و معرفت و همچنین نیاز امروز جامعه ورزش کشور و استقبال فدراسیون‌ها در این زمینه بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.

وی ادامه داد: مسئولین کمیسیون‌ها در انتخاب اعضای کمیسیون خود استقلال کامل دارند و باید آنها را به هیات اجرایی معرفی و سریعا کار خود را آغاز نمایند. امیدوارم شما عزیزان با سابقه مدیریتی خوبی که دارید در مسئولیت جدید خود بتوانید با انتخاب و حضور افراد متعهد و متخصص منشا خیر و روزنه امیدی برای رشد و تعالی ورزش کشور و قوت قلب فدراسیون‌ها باشید.

هاشمی در پایان گفت: کمیسیون‌های مختلف کمیته ملی المپیک می‌توانند بازوی قدرتمندی برای کمیته، فدراسیون‌ها و ورزش کشور باشند و مسئولین و اعضای آن با پیگیری و تحقیقاتی که در حوزه فعالیتی خود انجام می‌دهند می‌توانند بهترین مشورت‌ها را به هیات اجرایی ارائه نمایند.

در ادامه این نشست هر کدام از روسای کمیسیون‌ها نقطه نظرات و موارد پیشنهادی خود را مطرح کردند و مقرر شد تا در جلسه بعدی هیات‌اجرایی لیست اعضا و آیین نامه‌های اجرایی خود را بعد از بررسی نهایی به هیات‌اجرایی کمیته ارائه نمایند.

در پایان نشست هر کدام از روسای جدیدکمیسیون‌ها طبق اساسنامه احکام خود را از کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دریافت نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز