خبرگزاری کار ایران

با هدف حضور در رقابت های قهرمانی آسیا؛

ملی پوشان دوومیدانی به اردوی متمرکز تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۳۰

این اردو با هدف آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا(خرداد ۹۴ – چین) برگزار می شود. نخستین اردوی دوومیدانی کاران دی ماه سال جاری در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی از روز شنبه در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این اردو که تا ۱۹ بهمن ماه زیر نظرمربیان فدراسیون ادامه خواهد داشت، بزرگسالان در گروه های سرعت و موانع و همچنین پرش ها به تمرینات آماده سازی خواهند پرداخت.

این اردو با هدف آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا(خرداد ۹۴ – چین) برگزار می شود، نخستین اردو دی ماه سال جاری در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

ملی پوشان کشورمان تا پیش از پایان سال جاری چند مرحله اردوی متمرکز را پشت سرخواهند گذاشت تا با پرداختن به تمرینات بدنسازی و بالا بردن سطح آمادگی سال آینده با شرایط بهتری به استقبال مسابقات قهرمانی آسیا بروند.

به گفته تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی در گروه پرش ها محمد تقی کرامتی از مازندران، سید عباس امیری از بوشهر و محمد امین صلح میرزایی از فارس به عنوان مربی به این اردو دعوت شده اند.

در گروه سرعت و موانع، محسن اکبرپور از کرمان، حامد احمد پور از اصفهان، محمد عاکفیان از تهران، محمد خزایی از البرز و فردین محمد زاده از لرستان مربیانی هستند که دوندگان زیر نظر آنان تمرینات را پیگیری خواهند کرد.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به دومین مرحله اردوی تیم دوومیدانی به شرح زیر است:

گروه پرش ها: وحید صدیق از مازندران، مصطفی خسروی از بوشهر، محمد بنی آدم از البرز، امین سرایی از فارس، محمد امین رهبر از بوشهر و سبحان طاهرخانی از قزوین.

گروه دوهای سرعت و موانع: محمد حسین ابارقی از کرمان، حسن تفتیان از خراسان رضوی، رضا قاسمی از اصفهان، مهدی زمانی از تهران، سپهر اسد از فارس، سجاد هاشمی آهنگری از آذربایجان شرقی و میلاد سیار از کردستان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز