خبرگزاری کار ایران

۱۰ بوکسور به قزاقستان اعزام می‌شوند؛

احدی: پزشکان گفته‌اند روزبهانی مبارزه نکند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۰۴

فعلا که تمرینات تعطیل است. از روز ۲ شنبه مجددا اردو آغاز می‌شود و بعد از آن راهی قزاقستان می‌شویم.

تمرینات تیم ملی بوکس کشورمان که اولین مرحله اردوها برای حضور در مسابقات جهانی قطر است، تا روز ۲ شنبه(۶ بهمن‌ماه) تعطیل است که در این روز، اردونشینان مجددا تمرینات خود را آغاز کرده و تا ۱۷ بهمن در اردو به سر می‌برند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت کنونی تیم ملی بوکس کشورمان خاطرنشان کرد: فعلا که تمرینات تعطیل است. از روز ۲ شنبه مجددا اردو آغاز می‌شود و بعد از آن راهی قزاقستان می‌شویم.

وی افزود: ۱۰ بوکسوری که در مسابقات کشوری اخیر در بروجرد قهرمان اوزان مختلف شدند، به قزاقستان اعزام می‌شوند تا در اردوی مشترک و همچنین رقابت‌هایی که پس از اردوی مشترک برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد وضعیت احسان روزبهانی در آستانه مسابقه حساس وی در روز جمعه اظهار داشت: احسان قرار است ۳ شنبه راهی بلغارستان شود، اما وضعیت خوبی ندارد. او به شدت سرما خورده و یکی - دو روز در خانه بستری بود. پزشکان به او گفته‌اند در مسابقه روز جمعه شرکت نکند.

احسان روزبهانی نماینده بوکس ایران در مسابقات لیگ نیمه حرفه‌ای جهان، روز جمعه(۱۰ بهمن‌ماه) و در دیداری مهم برابر بوکسور آفریقایی قرار خواهد گرفت که در صورت پیروزی در این بازی، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز