خبرگزاری کار ایران

تدارک شایسته‌ای ندیده‌ایم؛

حسینی: هندبال ما از مدیریتش ضربه خورد / توان شکست‌دادن تونس را نداریم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۸۵

در بازی‌های گذشته حداقل بازیکنان از یک اعتماد به نفسی برخوردار بودند اما در دیدار مقابل اتریش چنین چیزی را شاهد نبود بازی برابر اتریش نشان داد ما تیم سازمان یافته‌ای نیستیم.

کارشناس هندبال کشورمان گفت: در بازی با اتریش عملکرد تیم ملی به مراتب بدتر از سه بازی گذشته بود.

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص سومین مسابقه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی هندبال که با شکست ۲۶ بر ۳۸ مقابل اتریش انجامید، گفت: در بازی‌های گذشته حداقل بازیکنان از یک اعتماد به نفسی برخوردار بودند، اما در دیدار مقابل اتریش چنین چیزی را شاهد نبود. بازی برابر اتریش نشان داد ما تیم سازمان یافته‌ای نیستیم. دلیلش هم کاملا مشخص است. ما برای بازیکنان خود تدارک شایسته‌ای ندیده‌ایم. فدراسیون‌هندبال وظیفه‌اش را در قبال اعزام شایسته این تیم به جام جهانی نداد.

وی ادامه داد: با اینکه ما برای اولین‌بار در هندبال در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کردیم، اما هیچ توجهی به این تیم نشد. مدیریت فدراسیون هندبال و وزارت ورزش نتوانستند امکانات لازم را برای این تیم فراهم کنند، اما با این حساب بازیکنان تیم ملی در دو بازی نخست به خصوص بازی با مقدونیه نشان دادند توانایی‌های بالایی دارند.

این کارشناس هندبال تاکید کرد: در بازی سوم و چهارم بازیکنان تیم ملی با وجود اینکه تمام تلاش خود را انجام دادند، اما این تلاش بنا به تدارکی که دیده بودند در حدی نبود که مقابل حریفان نتیجه لازم را بگیرند. کرواسی و اتریش تیم ایران را به راحتی شکست دادند. امیدوارم همان‌طور که آقای سجادی گفته در ماه جاری انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار شود و فردی که مورد تایید اهالی هندبال است رئیس شود تا ان‌شاالله در جام جهانی بعدی نتایج خوبی را کسب کنیم.

حسینی درخصوص بازی چهارم تیم ملی مقابل تونس گفت: آفریقایی‌ها تیم‌های خوبی در هندبال دارند. واقعیت هم این است که ما توان شکست‌دادن تونس را نداریم، اما بازیکنان تلاش کنند با ارائه یک بازی زیبا خداحافظی خوبی را از مسابقات جام جهانی داشته باشند گرچه روز سختی را خواهند داشت.

وی در خاتمه بیان داشت: فدراسیون جهانی هندبال تدابیری را اندیشیده که رده‌بندی همه ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شود، یعنی تیم ملی کشورمان سوای بازی با تونس احتمالا ۲ بازی دیگر با تیم‌های هم سطح خود خواهند داشت تا در نهایت جایگاهش در جمع ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز