خبرگزاری کار ایران

در پنجمین دیدار رقابت های جهانی؛

تیم هندبال ایران فردا به مصاف تونس می رود / امیدواری به نخستین پیروزی شاگردان ماچک

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۲۳

تونس یکی از تیم های مطرح آفریقایی است و افزون بر یک دوره میزبانی از مسابقات جهانی هندبال در سال ۲۰۰۵، توفیق کسب عنوان چهارمی جهان در همین دوره را داشته است.

تیم ملی هندبال ایران در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی هندبال قطر فردا(جمعه) رو در روی تونس قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم ملی هندبال کشورمان و تونس ساعت۱۷ روز جمعه درورزشگاه علی بن حمدشهر دوحه قطربرگزارمی شود. تیم های ایران، تونس، مقدونیه، بوسنی و هرزگوین، کرواسی و اتریش در گروه B این دوره از مسابقات قرار دارند.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات تاکنون در مقابل بوسنی وهرزگوین، مقدونیه، کرواسی و تونس نتیجه ای جز شکست کسب نکرده است.

اما تونس با دو شکست در برابر کرواسی و مقدونیه، یک تساوی با اتریش و یک برد در برابر بوسنی وهرزگوین وضعیت بهتری در گروه دارد.

تونس یکی از تیم های مطرح آفریقایی است و افزون بر یک دوره میزبانی از مسابقات جهانی هندبال در سال ۲۰۰۵، توفیق کسب عنوان چهارمی جهان در همین دوره را داشته است. این تیم همچنین در آخرین رده بندی جهانی با ۱۸۰ امتیاز رتبه ۱۵ را دارد.

تیم ملی هندبال کشورمان نیز که برای نخستین بار به مسابقات جهانی هندبال راه یافته، در این رده بندی رتبه ۵۱ را در اختیار دارد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی هندبال قطر تا ۱۲ بهمن ماه در دوحه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز