خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مجمع والیبال عنوان شد:

واکنش سجادی به دستگیری متخلفین ورزشی / فرد دستگیر شده از مدیران ارشد وزارتخانه نیست!

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۴۵

این موضوع بیش از حد بزرگ شده است و از میان بازداشت شده ها یک نفر از مدیران وزارت ورزش و ۲ نفر بیرون از وزارتخانه بوده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به موضوع بازداشت یکی از مدیران ستادی این وزاتخانه در پرونده تخلفات ورزشی گفت: فرد دستگیر شده از مدیران ارشد وزارتخانه نیست و این موضوع بیش از حد بزرگنمایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی که در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن در مورد بازداشت مدیر ستادی وزارت ورزش و جوانان گفت: این موضوع بیش از حد بزرگ شده است و از میان بازداشت شده ها یک نفر از مدیران وزارت ورزش و ۲ نفر بیرون از وزارتخانه بوده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از این اطلاعی در دست نیست و نمی توانم در این زمینه اظهار نظر کنم و تنها چیزی که باید بگویم این است که فرد دستگیر شده از میان مدیران رده بالا نیست.

وی خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در بازرسی های فدراسیون ها ایجاد کردیم به دنبال نظارت قوی تر هستیم و اگر مشکلی هم بوده سعی کردیم با تذکر آن را برطرف کنیم.

سجادی در پایان اظهار کرد: جلسات مستمری با بازرسان خواهیم داشت تا نظارت دقیق بر روی کار فدراسیون ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز