خبرگزاری کار ایران

شهنازی دید در جودو چه اتفاقاتی می‌افتد؛

اسفندآبادی: حجب و حیایی در جودو نمانده / وزیر ورزش، فکری به حال این ورزش بکند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۰۷

اتفاقاتی که هفته گذشته در مقابل چشمان دبیرکل کمیته‌ملی به وقوع پیوست، یک بار دیگر نشان داد در جودوی ما چه خبر است. امیدوارم وزیر ورزش، فکری به حال این ورزش بکند.

مربی بین‌المللی جودوی کشور گفت: بابت حوادثبه وجود آمده در مسابقات‌کشوری اخیر، بسیار متاسفم، اما خوشحالم دبیرکل کمیته ملی المپیک با چشمان خود دید در جودوی ما چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های جودوی قهرمانی کشور که جمعه گذشته در تهران برگزار شد، با حواشی زیادی روبرو بود، از جمله اخراج دو مربی تیم تهران و بیرون کشیدن تیم قزوین توسط مربی این تیم. این حوادثتلخ در شرایطی به وقوع پیوست که شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک از نزدیک شاهد تماشای این مسابقات بود.

محمد خانی اسفندآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اتفاقات مسابقات کشوری جودو اظهار داشت: بسیار متاسفم وقتی می‌بینم کار به جایی رسیده که یک ورزشکار یا یک مربی، به داور و مسئولان توهین می‌کنند. دیگر حجب و حیایی در جودو نمانده و قبح خیلی کارها از بین رفته است. خوشحالم دبیرکل کمیته ملی المپیک با چشمان خود دید در جودوی ما چه حوادثی رخ می‌دهد.

این پیشکسوت جودو درخصوص مسئول کمیته انضباطی فدراسیون جودو نیز یادآور شد: بروند پیشینه مسئول کمیته انضباطی را بررسی کنند. آیا مبادی ذیربط در وزارت‌ورزش، صلاحیت این شخص را تایید کرده‌اند که مسئولان فدراسیون جودو او را به عنوان مسئول کمیته‌انضباطی منصوب کرده‌اند؟ از سوی دیگر بازتاب احکام صادره کمیته‌انضباطی چه بوده؟ اصلا جلساتی برگزار شده و اگر هم برگزار شده، آراء صادره چه بازتابی داشته است؟

رئیس پیشین سازمان لیگ جودو به عملکرد ۳ سال اخیر گردانندگان فدراسیون جودو اشاره کرد و اظهار داشت: مدام از جوانگرایی و به قول خود رنسانس در جودوی‌ایران صحبت می‌کنند، در حالیکه در زمان مدیران قبلی فدراسیون، تیم نوجوانان و جوانان ما قهرمان آسیا شد، اما در دوره بعد و به شکلی مفتضحانه در مالزی دیپورت شدیم و نتوانستیم در رقابت‌های چین‌تایپه حضور پیدا کنیم. سال گذشته هم تیم کشورمان در مسابقات چین یازدهم شد و امسال هم تنها در بخش پسران عنوان ششم را به دست آورد. آیا این است رنسانسی که در جودو ایجاد کرده‌اند؟

این مربی بین‌المللی جودو در ادامه تصریح کرد: اتفاقاتی که هفته گذشته در مقابل چشمان دبیرکل کمیته‌ملی به وقوع پیوست، یک بار دیگر نشان داد در جودوی ما چه خبر است. امیدوارم وزیر ورزش، فکری به حال این ورزش بکند. می‌گویند رئیس فدراسیون جودو به واسطه اینکه با رئیس‌جمهور همشهری است، از حاشیه امنیت برخوردار است، واقعا اگر اینگونه است، مسئولان وزارت‌ورزش واقعیت را بگویند تا دلسوزان و بزرگان‌جودو اینقدر خود را خسته نکنند و از عملکرد منفی دست اندرکاران فدراسیون انتقاد نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز