خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان‌خصوصی‌سازی‌مطرح‌کرد:

قیمت‌گذاری استقلال و پرسپولیس کارشناسی شده است / آگهی فروش هفته‌آینده منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۵۰

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سازمان خصوصی‌سازی دارایی‌ها و برند دو باشگاه را به فروش برساند و تعیین تکلیف بدهی‌های قطعی دو باشگاه به عهده خود آنها است.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی با دفاع از قیمت ۲۹۰ میلیارد تومانی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این قیمت نه تنها مناسب است، بلکه قیمت دیگری برای این دو باشگاه نمی‌توان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرعلی اشرف عبدالله پوری‌حسینی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه، این قیمت توسط هیات عامل واگذاری و همچنین بر اساس نظر کارشناسان رسمی دادگستری تعیین شده است، اظهار داشت: عده‌ای معتقدند قیمت تعیین شده برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بالا و عده‌ای دیگر برخلاف آنها می‌گویند این قیمت پایین است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: اینگونه اظهارنظرها به دلیل بی‌اطلاعی از وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است و اینکه برخی فکر می‌کنند باشگاه‌ها با بدهی‌های‌شان واگذار می‌شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سازمان خصوصی سازی دارایی‌ها و برند دو باشگاه را به فروش برساند و تعیین تکلیف بدهی‌های قطعی دو باشگاه به عهده خود آنها است.

رئیس سازمان خصوصی سازی از انتشار آگهی فروش دو باشگاه در هفته آینده خبر داد و گفت: سازمان خصوصی‌سازی قصد دارد آگهی فروش استقلال و پرسپولیس را تا پایان هفته آینده منتشر کند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، مزایده این دو باشگاه اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

هیات واگذاری روز ۲۰ دی ماه سال جاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را قیمت‌گذاری کرد که براساس آن قیمت هر باشگاه ۲۹۰ میلیارد تومان تعیین و مقرر شد ۴۰ درصد از معامله به صورت نقدی و ۶۰ درصد طی ۲ سال در اقساط ۴ تا ۶ ماهه واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز