خبرگزاری کار ایران

هفته‌نهم لیگ‌برتر واترپلو؛

شهبازی‌زنجان مقابل نفت و گازگچساران متوقف شد / شاگران رضایی بدنبال روزنه‌های صعود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۲۸

با این تساوی تیم نفت و گاز گچساران برای قرار گرفتن درجمع ۴ تیم و حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر واترپلو می بایست آخرین مسابقه خود را در لیگ واترپلو با پیروزی پشت سر بگذارند.

در هفته پنجم دور برگشت بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو تیم شهید شهبازی زنجان مقابل نفت و گاز گچساران متوقف شد.

به گزارش ایلنا، هفته نهم بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو با دیدار تیم‌های شهید شهبازی زنجان و نفت و گاز گچساران در زنجان به پایان رسید. در این دیدار شاگردان وحید رضایی مقابل میزبان خود بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان رسید.

به این ترتیب تیم نفت و گاز گچساران برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم و حضور در مرحله پلی‌آف می‌بایست آخرین مسابقه خود را در لیگ واترپلو با پیروزی پشت سر بگذارند.

اولین بازی این هفته را تیم‌های دانشگاه‌آزاد و فولاد مبارکه سپاهان در تهران برگزار کردند که دانشگاه‌آزاد توانست با حساب ۱۲ بر ۱۰ فولاد مبارکه را شکست دهد.

نتایج مسابقات هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو به این شرح است:

دانشگاه آزاد اسلامی ۱۲–۱۰ فولاد مبارکه سپاهان

شهید شهبازی زنجان ۸–۸ نفت و گاز گچساران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز