خبرگزاری کار ایران

هفت‌الماس۶۸ - شهرداری گرگان ۸۲؛

طلسم پنالتی‌ها بلای جان میزبان / هفت‌الماس حریف مهرام در نیمه‌نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۴۹

این شکست در حالی برای فولاد رقم خورد که بازیکنان این تیم پنالتی‌های زیادی را در این دیدار و به ویژه در وقت چهارم از دست دادند. هفت‌الماسی‌ها ۲۱ توپ از ۴۱ پنالتی‌شان را در این دیدار هدر دادند.

دیدار تیم‌های فولاد هفت‌الماس قزوین و شهرداری گرگان به سود شهرداری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های هفت‌الماس قزوین و شهرداری گرگان از هفته شانزدهم و پایانی لیگ بسکتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد و با برتری با نتیجه ۸۲ بر ۶۸ به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

گرگانی‌ها در این دیدار برتری محسوسی به میزبان داشتند و کوارتر اول را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود خود به پایان بردند. در کوارتر دوم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و این تیم میزبان بود که با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ شهرداری را شکست داد. فولاد در کوارتر سوم ۱۸ بر ۱۴ بازنده شد و کوارتر چهارم را هم ۲۷ بر ۱۸ به شهرداری گرگان واگذار کرد تا شاگردان اسدالله کبیر در پایان، این بازی را با نتیجه ۸۲ بر ۶۸ به سود خود خاتمه دهد.

این شکست در حالی برای فولاد رقم خورد که بازیکنان این تیم پنالتی‌های زیادی را در این دیدار، به ویژه در وقت چهارم از دست دادند. هفت‌الماسی‌ها ۲۱ توپ از ۴۱ پنالتی‌شان را در این دیدار هدر دادند.

فولاد هفت‌الماس علی‌رغم این شکست به مقام چهارم لیگ ملی بسکتبال دست یافت تا حریف مهرام صدرنشین در پلی‌اف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز