خبرگزاری کار ایران

توابع با برنامه‌ریزی قهرمان ایران شد؛

بهنیا: ریاست هیات بوکس تهران را قبول نمی‌کنم / اگر بیایم، تخریب ها شروع می شود

کد خبر : ۲۴۲۸۰۵

هیات تهران یا بودجه ندارد و یا این که نمی داند منابع مالی خود را چگونه خرج کند. در حالی که ما در توابع تهران با برنامه ریزی صحیح و البته صرف صحیح پول، قهرمان ایران شده ایم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: ریاست هیات بوکس استان تهران را به هیچ عنوان قبول نمی کنم. چون اگر بیایم، تخریب ها برعلیه من آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عملکرد ضعیف متولیان هیات بوکس استان تهران در یکی دو سال اخیر، باعثشد تا مسئولان فدراسیون، هفته گذشته نشستی برگزار کرده و در این خصوص بحثو تصمیم گیری کنند. اما این نشست هیچ خروجی نداشت.

فرهاد بهنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت هیات بوکس استان تهران تصریح کرد: در شرایطی که توابع تهران در مسابقات نوجوانان کشور قهرمان می شود و یا در رقابت‌های جوانان عنوان سوم ایران را به دست می‌آورد، اما می‌بینیم که تیم استان تهران، رده‌های پایین کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس هیات بوکس توابع تهران با بیان اینکه تنها در سال گذشته بیش از ۷۰ میلیون تومان در توابع تهران خرج کردیم، ادامه داد: هیات تهران یا بودجه ندارد و یا این که نمی داند منابع مالی خود را چگونه خرج کند. در حالی که ما در توابع تهران با برنامه ریزی صحیح و البته صرف صحیح پول، قهرمان ایران شده ایم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در پاسخ به این سئوال که در صورتی که به شما ریاست هیات استان تهران را پیشنهاد دهند آیا آن را قبول می کنید، اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان این پیشنهاد را قبول نخواهم کرد چرا که باید تغییرات وسیع در این مجموعه ایجاد شود در این صورت تخریب ها نیز بر علیه بنده آغاز خواهد شد.

بهنیا در عین حال یادآور شد: البته این تنها مشکل هیات تهران نیست. در فدراسیون هم برنامه هایی تدوین می شود، اما کمتر فاز اجرایی به خود می گیرد. باور کنید گاهی از کار در رشته بوکس خسته می شوم، اما به خاطر علاقه شخصی ام و همچنین مردم خوب رباط کریم، به کارم ادامه می دهم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پیوند ساپکو در پایان، در مورد برگزار نشدن لیگ بوکس در ۳ سال گذشته، گفت: این اصلا خوب نیست که لیگ یک فدراسیون ۳ سال برگزار نشود. البته اخیرا لیگ استانی درحال برگزاری است، اما این رقابت ها نمی تواند جای لیگ سراسری را بگیرد چرا که فکر نمی کنم خروجی مناسبی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز