خبرگزاری کار ایران

شاهرود میزبان جدید لیگ برترتکواندو؛

دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین خیلی زود به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۷۴

مرحله برگشت از سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، فردا هفته های اول و دوم خود را با برگزاری ۶ دیدار پشت سر می گذارد.

هفته های اول و دوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان فردا(جمعه ۲۶ دی ماه) و به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله برگشت از سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، فردا هفته های اول و دوم خود را با برگزاری ۶ دیدار پشت سر می گذارد.

در بازی های هفته اول، تیم دانشگاه آزاد که در پایان نیم فصل در جایگاه دوم قرار گرفت، با تیم صنایع استیل البرز روبرو می شود. استیل البرز در نیم فصل نخست سوم شد. رویارویی این ۲ تیم که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند و تنها یک امتیاز با هم فاصله دارند، یکی از جذاب ‌ترین رقابت های این هفته خواهد بود.

در دومین دیدار، مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه تیم بدون امتیاز لیگ برتر، باید به مصاف بانک شهر برود و شهرداری شهر اندیشه نیز با پاس قوامین روبرو خواهد شد.

شهرداری ورامین، قهرمان نیم فصل نخست در این هفته با قرعه استراحت مواجه شده است.

اما در هفته دوم و در نخستین دیدار، مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه با صنایع استیل البرز دیدار می کند و شهرداری شهر اندیشه و بانک شهر نیز رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

در مهمترین مسابقه این هفته نیز شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد، دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی، به مصاف هم خواهند رفت. پاس قوامین در این هفته استراحت دارد.

گفتنی است در حال حاضر، شهرداری ورامین در صدر جدول قرار دارد، دانشگاه آزاد در جایگاه دوم ایستاده است و صنایع استیل البرز، پاس قوامین، شهرداری شهراندیشه، بانک شهر و مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه نیز رده های سوم تا هفتم را به خود اختصاص داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز