خبرگزاری کار ایران

هنوز با وزنه‌برداری خداحافظی نکرده‌ام؛

انوشیروانی: منتظریم ببینیم چه کسی رییس‌فدراسیون می‌شود / بهداد سلیمی نباید عقب‌نشینی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۱۸

بیشتر به فکر تحصیلم در مقطع دکترا هستم اما به تازگی مجددا تمریناتم را شروع کردم تا به مرور زمان دوباره به صورت حرفه ای کارکنم

نایب‌قهرمان المپیک‌لندن گفت: هنوز به صورت رسمی وزنه‌برداری را کنار نگذاشتم و منتظرم ببینم شرایط انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری چه می‌شود.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص شرایط این روزهای خود گفت: مدتی بود تمرین نمی‌کردم و بیشتر به فکر تحصیل در مقطع دکترا هستم، اما به تازگی تمرینات خود را شروع کرده‌ام تا به مرور زمان دوباره به صورت حرفه‌ای کار کنم. البته برای اینکه بتوانم به صورت حرفه‌ای کار کنم نیاز است که بسترهای مناسبی مهیا باشد.

وی افزود: من ورزشکار تمام‌زندگی و وقت خودم را برای ورزش حرفه‌ای می‌گذارم و برای این کار حداقل نیاز است بسترهای مناسب فراهم باشد، به همین دلیل هم من منتظرم تا ببینم شرایط انتخابات ریاست فدراسیون چه می‌شود و چه کسی رییس فدراسیون خواهد بود. متاسفانه الان فضای مناسب برای ادامه فعالیت حرفه‌ای در وزنه‌برداری وجود ندارد.

این وزنه بردار فوق‌سنگین کشورمان درخصوص ثبت نام مجدد حسین رضازاده در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وی باید استعفا داده و دوباره کاندیدا می‌شد. امیدوارم هر کسی که رییس فدراسیون می‌شود بسترهای لازم را برای ورزشکاران مهیا کند، البته من نظر خاصی در مورد کاندیداها ندارم.

انوشیروانی درخصوص ابراز پشیمانی بهداد سلیمی برای انتقاد از کورش باقری سرمربی سابق تیم ملی گفت: اینکه کسی کاری را انجام می‌دهد باید تاوانش را بدهد و نباید عقب‌نشینی کند. من شنیده‌ام بهداد اظهار ندامت کرده و گفته ما ملی‌پوشان بچگی کردیم که بعد از المپیک در تمرینات شرکت نکردیم، اما واقعیت این است که یکسری مشکلات بود و در این زمینه باید ببینیم دیدگاه خود کوروش باقری چیست؟

وی متذکر شد: اگر باقری اشتباه کرده، ما هم اعلام می‌کنیم اشتباه کرده‌ایم، البته من کوروش را بهترین مربی در ایران می‌دانم و همیشه این را گفته‌ام. قهرمانی‌های من با او بوده و مدیون او هستم، اما در این مقطع مشکلاتی بوجود آمده و ما نمی‌توانستیم دیگر در اردوی تیم ملی حاضر باشیم، الان هم اگر خود کوروش باقری اظهار پشیمانی کند، ما هم اظهار پشیمانی می‌کنیم.

انوشیروانی درخصوص اینکه پست دبیرکلی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا بعد از ۸ سال از دست ایران رفت، گفت: متاسفانه ما هر چه کرسی بین‌المللی داشتیم از بین رفته و در ورزش هیچ جایگاه بین‌المللی نداریم. تنها کرسی ما در وزنه‌برداری بود که آن هم از دست رفت. الان شما می‌بینید در ورزش‌های انفرادی مانند کشتی و وزنه‌برداری و تکواندو هیچ کرسی بین‌المللی نداریم، و این نشان از ضعف سیاست ورزش ماست.

وی در مورد احتمال اینکه وی نیز تصمیم به ورود به عرصه مدیریت وزنه‌برداری بگیرد نیز افزود: هنوز وقت من نشده تا برای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری ثبت‌نام کنم، گرچه هرگاه صحبتی می‌کنیم جنجال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز