خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد؛

حضور ۱۸ کشور در هجدهمین دوره والیبال قهرمانی آسیا در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۷۱

۱۸ تیم آسیایی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا به طور رسمی ثبت نام کردند که با توجه به افزایش تیم های شرکت کننده دو روز به مرحله مقدماتی این رقابت ها اضافه شد.

۱۸ کشور برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در تهران ثبت نام کردند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا ۱۸ تیم آسیایی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا به طور رسمی ثبت نام کردند که با توجه به افزایش تیم های شرکت کننده دو روز به مرحله مقدماتی این رقابت ها اضافه شد.

این رقابت ها که قرار بود از نهم مرداد ۹۴ در تهران برگزار شود از هفتم مرداد ماه سال آینده آغاز خواهد شد و تا هفدهم مردادماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ادامه دارد.

کویت، لبنان، عمان، قطر، افغانستان، هند، ایران، قزاقستان، پاکستان، سری لانکا، ترکمنستان، چین، چین تایپه، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، فیلیپین و استرالیا ۱۸ تیمی هستند که در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی و دو گروه چهار تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت خواهند پرداخت.

با توجه به پایان مهلت ثبت نام تیم ها در مسابقات آسیایی، بر اساس قوانین برگزاری مسابقات در صورتی که تیمی از این پس در مسابقات ثبت نام کند، اگر ثبت نام از سوی مسوولین برگزاری پذیرفته شود ۵۰۰ دلار جریمه خواهد شد و همچنین اگر تیمی از حضور در این مسابقات انصراف دهد ۳ هزار دلار جریمه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز