خبرگزاری کار ایران

جهان پهلوان نماد و عشق مردم است؛

ابوالقاسم پور: درصدد بازسازی مقبره تختی هستیم / برای ساخت و ساز مشکلات حقوقی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۰۹

مرحوم تختی خصایص بسیاری دارد؛ مردانگی او برای همگان ثابت شده است و در این شرایط مثل او شدن برای ورزشکاران بسیار سخت است. کسی که به دنبال مدال نبود و بیشتر به مسائل اخلاقی فکر می‌کرد.

مسئول ورزش شهرداری منطقه ۲۰ گفت: سعی کردیم با همت شهرداری و فرمانداری مراسم خوبی را برای سالگرد مرحوم تختی همچون سنوات گذشته برگزار کنیم.

بهنام ابوالقاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری چهل و هفتمین سالگرد مرحوم غلامرضا تختی در ابن بابویه شهرری گفت: مرحوم تختی نماد و عشق مردم است و دیدیم امروز به صورت خودجوش بر سر مزار او حاضر شدند. علیرغم اینکه شاید برای رسیدن به مزار او سختی های بسیاری هم متحمل شدند.

وی ادامه داد: مرحوم تختی خصایص بسیاری دارد؛ مردانگی او برای همگان ثابت شده است و در این شرایط مثل او شدن برای ورزشکاران بسیار سخت است. کسی که به دنبال مدال نبود و بیشتر به مسائل اخلاقی فکر می‌کرد.

ابوالقاسمپور در خصوص اینکه مقبره فعلی در شان مرحوم تختی نیست گفت: ما چندین سال است که درصدد هستیم یک مقبره خوب و جایگاه مناسب برای مزار مرحوم تختی تهیه کنیم اما این موضوع مشکلات حقوقی خودش را دارد چرا که در کنار مزار مرحوم تختی مزارهای دیگری قرار دارد که اجازه ساخت و ساز به ما نمی‌دهد. در این بین با خانواده های این درگذشتگان مکاتباتی انجام شده که برخی از آنها اجازه ساخت و ساز داده اند اما برخی دیگر هنوز اجازه نداده اند. امیدواریم مسئولین اقدامات خود را در این زمینه تسریع ببخشند و ما رضایت تک‌تک بستگانی که در کنار مزار مرحوم تختی دفن هستند را بگیریم تا کار بازسازی هر چه سریع‌تر انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز