خبرگزاری کار ایران

یادداشت هاشمیان برای جهان پهلوان؛

تختی هرگز به خاطر مدال هایش سهم خواهی نکرد / او مانور جوانمردی به نمایش نگذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۵۵

تختی جزیی از مردم و با آن ها بود. او هیچ گاه به خاطر مدال هایش سهم خواهی نکرد. من هم شنیده ام که در جریان زلزله بویین زهرا، او با گونی در شهر راه افتاد و کمک های مردمی را جمع آوری می کرد.

وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم فوتبال کشورمان در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن چهل و هفتمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی نوشت: تختی جزیی از مردم بود و راز ماندگاری اش همین است.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان در این یادداشت آورده است: چندی روزی می شود که خانه هستم و مشغول انجام کارهای مربوط به پایان نامه کلاس مربیگری ام. تمام تمرکزم را بر روی این کار گذاشته ام. در واقع همه کارها را تعطیل کرده ام و نشسته ام سر درس. نگاهی به تقویم انداختم، ۱۷ دی؛ سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی. دلم تاب نیاورد و گفتم چند خطی درباره تختی بنویسم و نظراتم درباره شخصیت مرحوم آقاتختی را روی کاغذ بیاورم.

در ذهنم ۲ چیز در مورد جهان پهلوان تختی وجود داشت که باعثشد تا دست به قلم شوم. اول اینکه او فقط به خاطر قهرمانی‌هایش محبوب مردم نبود؛ تختی جزیی از مردم و با آنها بود. او هیچ‌گاه به خاطر مدال‌هایش سهم‌خواهی نکرد. من هم شنیده‌ام در جریان زلزله بویین‌زهرا، او با گونی در شهر راه افتاد و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کرد. مطمئن هستم خودش هم هر چه توانست پول داد و البته هرگز مانور جوانمردی به نمایش نگذاشت.

دوم اینکه این روزها خوب‌بودن و بد بودن در ورزش ما مقطعی شده! یعنی همه چیز را نسبی حساب می‌کنند. شاید امروز یک نفر خوب باشد و شاید فردا بد. باز جای شکرش باقی‌است وقتی از کسی به نیکی یاد می‌کنیم و او دیگر بین ما نیست، نظرمان تغییر نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز