خبرگزاری کار ایران

با اعضای‌مجمع رایزنی نکرده‌ام؛

باقری: رضازاده انصراف دهد، محکم تا آخر می‌ایستم / ریاست‌فدراسیون سخت‌تر از مربیگری نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۹۵

من از روز اول هم اعلام کردم اگر رضازاده در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت‌نام کند به نفع او کنار می‌کشم.

کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است ریاست فدراسیون سخت‌تر از سرمربیگری تیم ملی نیست.

کوروش باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به کاندیداتوری‌خود برای پست‌ریاست‌فدراسیون وزنه‌برداری بیان داشت: من از روز اول هم اعلام کردم اگر حسین رضازاده در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت‌نام کند، به نفع او کنار می‌کشم. الان هم رضازاده ایران نیست و چهارشنبه از قطر برمی‌گردد.

وی ادامه داد: در صورتی‌که رضازاده از کاندیداتوری انصراف دهد، من محکم تا آخر می‌ایستم، برای انتخاب‌شدن هم باید به فضای‌انتخابات نگاه کرد. فعلا که ۳ نفر کاندیدا شده‌اند و هر فرد دیگر مدعی است می‌تواند کمک کند کاندیدا شود و اعضای‌مجمع بهتر از همه شرایط وزنه‌برداری را می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی می‌تواند به وزنه‌برداری کمک کند تا به او رأی دهند. ان‌شاالله هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

این کاندیدای ریاست فدراسیون‌وزنه‌برداری درخصوص اینکه آیا سابقه مدیریت دارد یا نه؟ متذکر شد: من سابقه‌مدیریت چند شرکت از جمله شرکت شستا را دارم و جزو هیات‌مدیره بودم، ضمن‌اینکه تمامی دوستانی که رئیس‌فدراسیون شدند از جمله علی مرادی و حسین رضازاده وقتی بر مسند کار آمدند سن‌شان از سن کنونی من کمتر بود. حتی سابقه مدیریتی‌شان در حد من بود.

باقری با بیان اینکه برای ریاست فدراسیون وزنه‌برداری با هیچ‌یک از اعضای‌مجمع رایزنی نکرده، تاکید کرد: من تاکنون با کسی رایزنی نکردم.

وی درخصوص آمار سایت فدراسیون‌وزنه‌برداری مبنی بر موفقیت‌های رضازاده نسبت به روسای‌گذشته وزنه‌برداری بیان داشت: سایت‌فدراسیون بر اساس آمار این موضوع را انتشار داده و حرف من و شما نیست. آمار نشان می‌دهد موفقیت‌های بین‌المللی رضازاده چه در رده‌بزرگسالان، چه در رده‌جوانان، بهتر از روسای‌قبلی است. نظر شخصی در این آمار لحاظ نشده و همه چیز بر اساس واقعیت است. افراد مدعی هم که این روزها خوش‌مصاحبه شده‌اند، اگر آماری دارند ارائه دهند.

باقری درخصوص اینکه رضازاده باید از بین شورای‌شهر و ریاست فدراسیون یک گزینه را انتخاب کند، تاکید کرد: رضازاده خود بهتر می‌داند کدام گزینه را انتخاب کند. البته من شنیده‌ام این مشکل در حال رفع‌شدن است، ضمن اینکه اگر بخواهم در این ارتباط به رضازاده مشورت بدهم این موضوع خصوصی خواهد بود و آن را رسانه‌ای نخواهم کرد.

وی در پایان درخصوص عذرخواهی بهداد سلیمی از او تاکید کرد: من در گذشته‌ام هم گفتم؛ نه با بهداد سلیمی و نه با سایر ملی‌پوشان مشکلی ندارم و برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز