خبرگزاری کار ایران

هیچ ارتباطی با فدراسیون ندارم؛

کرمی: کار سختی در جهانی روسیه داریم / مبارزه با سیستم‌ جدید غیرقابل پیش‌بینی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۰۰

سیستم جدید رقابت‌ها باعثشده تا مسابقات‌جهانی آینده، غیرقابل پیش‌بینی باشد و همین مساله، کار تیم ما در شیاپچانگ‌روسیه را سخت‌تر خواهد کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به حضور قدرت‌هایی مثل کره و همچنین تیم خوبی همچون روسیه، کار بسیار سختی در مسابقات‌جهانی در پیش داریم.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت‌فعلی خود اظهار داشت: فعلا در باشگاه خودم به شاگردانم تمرین می‌دهم. ضمن اینکه به یکسری کارهای شخصی‌ام نیز می‌رسم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تیم‌ملی و همچنین فدراسیون تکواندو در ارتباط هستید، افزود: خیر. البته گهگاهی به اردو می‌روم و به بچه‌ها سر می‌زنم. دیروز نیز به اردو رفتم و در کنار بچه‌ها بودم.

دارنده مدال‌برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن در مورد وضعیت تیم‌ملی تصریح کرد: خدا را شکر الان یکسری بچه‌های با انگیزه در اردو هستند که استیل‌خوبی دارند و در کنار قدیمی‌های تیم، به تمرینات‌شان ادامه می‌دهند.

کرمی با اشاره به اینکه تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت، ادامه داد: علاوه بر تیم کره که رقیب همیشگی تیم ایران است، تیم روسیه نیز به عنوان میزبان بازی‌ها، شرایط خوبی دارد.

وی یادآور شد: از سوی دیگر، سیستم جدید رقابت‌ها باعثشده تا مسابقات‌جهانی آینده، غیرقابل پیش‌بینی باشد و همین مساله، کار تیم ما در شیاپچانگ‌روسیه را سخت‌تر خواهد کرد.

قهرمان تکواندوی جهان در سال ۲۰۱۱ درباره قهرمانی‌های تکواندوکاران استان‌البرز در مسابقات کشوری اخیر گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که تکواندوی‌البرز، دیگر متکی به یک یا دو نفر نیست. زمانی می‌گفتند به این راحتی نمی‌شود جای قهرمانان سابق‌البرز را پر کرد، اما عملکرد مسئولان، مربیان و تکواندوکاران استان البرز در این چند سال، خلاف این موضوع را ثابت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز