خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی مطرح کرد؛

شرایط سخت ورزش با کاهش بودجه‌ورزش / کمک به ورزش علیرغم کم لطفی‌های دولت

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۵۶

فراکسیون ورزش مجلس این اهتمام را دارد که علیرغم همه اشکالات موجود و کم لطفی های دولت و وزارت ورزش بتواند کمک شایانی در حل این مشکل کند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی هم کمکی به ارتقای حوزه ورزش و جوانان نمی‌کند، لذا لازم است سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همکاری لازم جهت افزایش بودجه حوزه ورزش را با مجلس داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هاشمی، با بیان کاهش بودجه حوزه ورزش در سال ۹۴ گفت: متاسفانه بودجه ورزش شرایط خوبی ندارد که موجب به خطر افتادن حوزه جوانان و ورزش خواهد شد. امیدواریم در مجلس بتوانیم برای افزایش بودجه ورزش کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به رشد هزینه های ارزی گفت: لازم است برنامه‌هایی برای آمادگی المپیک داشته باشیم که با بودجه موجود وضعیت خوبی در پیش روی این مسابقات نخواهد بود.

هاشمی ادامه داد: فراکسیون ورزش این اهتمام را دارد که علی‌رغم همه اشکالات موجود و کم لطفی‌های دولت و وزارت‌ورزش بتواند کمک شایانی در حل این مشکل کند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا تخصیص اعتبارات بودجه ۹۳ مناسب بوده است یا خیر، گفت: معدل تخصیص اعتبارات بودجه ۹۳ خوب بوده، اما امسال چانه ورزش کم گرفته شده که حتی با تخصیص ۱۰۰ درصدی هم ارتقا ایجاد نمی‌شود.

نایب‌رئیس فراکسیون‌ورزش مجلس در پایان با ابراز امیدواری از همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: امیدواریم این‌سازمان همکاری‌های‌لازم با مجلس را مبذول دارد تا بتوانیم ورزش و جوانان را از خطری که تهدید می‌شود نجات دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز