خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس‌ فراکسیون‌جوانان‌مجلس؛

حوزه‌جوانان بیشترین آسیب‌را از کمبود بودجه وزارت‌ورزش می‌بیند / بودجه ورزش و جوانان تفکیک شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۱۷

باید دو حوزه جوانان و ورزش برای عدم آسیب دیدگی کاملا تفکیک شوند و بودجه ها به صورت جداگانه توزیع شود تا در نهایت ببینیم تا چه حد می توانیم سیاست های کلی نظام در حوزه جوانان و ورزش را پیش ببریم.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: سال گذشته بودجه ای که به حوزه جوانان اختصاص یافت بسیار ناچیز بود و شاید به هر شهرستان یک میلیون تومان هم در تقسیم بندی بودجه اختصاص نیافت که امسال نیز همین روند ادامه پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی، با انتقاد از بودجه ای که به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یافته است، گفت: با توجه به اهمیت و اولویت موضوع جوانان و ورزش باید نگاه دولت را به این حوزه بررسی کرده و میزان اهمیتی که به آن قائل شده است را ببینیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه ۷۰۰ میلیارد تومانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: سال گذشته بودجه ای که در نهایت به حوزه جوانان اختصاص یافت بسیار ناچیز بود و شاید به هر شهرستان ۱ میلیون تومان هم در تقسیم بندی بودجه اختصاص نیافت.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال هم مثل سال گذشته دولت بر همین نگاه حرکت کرده است، یادآور شد: البته باید در نظر گرفت حوزه جوانان تحت الشعاع حوزه ورزش قرار گرفته که بر همین اساس امسال نیز نتیجه لازم را نه در حوزه جوانان و نه در حوزه ورزش نخواهیم گرفت.

قره سید رومیانی در ادامه تأکید کرد: به نظر می رسد باید دو حوزه جوانان و ورزش برای عدم آسیب دیدگی یک حوزه کاملا تفکیک شوند و بودجه های به صورت جداگانه توزیع شود تا در نهایت ببینیم تا چه حد می توانیم سیاست های کلی نظام در حوزه جوانان و ورزش را پیش ببریم.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت در صورت عدم افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان مجلس این اختیار را دارد که تلاش کند بودجه بیشتری به این قضیه اختصاص دهد که البته این امر باید با تعریف درآمدها و هزینه ها برای این وزارتخانه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز