خبرگزاری کار ایران

بازی‌خوب در لیگ ملاک دعوت نیست؛

مقانلو: هر کس مدعی بود در انتخابی شرکت کرد / امارات، مصر و هلند را پیشنهاد داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۰۵

اینطور نیست که اگر بازیکنی در لیگ خوب کار می‌کند، از انتخابی معاف است. اگر تکواندوکاری در لیگ موفق ظاهر می‌شود، جواز حضور در انتخابی را به دست می‌آورد نه اردوی تیم ملی را.

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هر تکواندوکاری که مدعی پوشیدن هوگوی تیم ملی بود و حرفی برای گفتن داشت، در انتخابی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو، روز ۴شنبه(۱۰ دی ماه) در خانه تکواندو برگزار شد که در پایان، ۱۰ تکواندوکار به اردو راه یافتند تا به همراه ۱۰ تکواندوکار حاضر در رنکینگ جهانی، از روز شنبه(۱۳ دی ماه جاری) تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی روسیه آغاز کنند.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص رقابت های انتخابی روز چهارشنبه تصریح کرد: انتخابی در حالی برگزار شد که ما دو گروه تکواندوکار در اردو داشتیم. گروه اول نفراتی بودند که در رنکینگ فدراسیون جهانی برای حضور در انتخابی المپیک حضور دارند و دسته دوم، بازیکنان جوانی که باید خود را وارد رنکینگ کنند.

وی افزود: بنده معتقدم تکواندوکارانی که می‌خواهند وارد تیم ‌ملی شوند، باید فاکتورهای لازم را داشته باشند. به همین دلیل، برای مدعیانی که می خواهند هوگوی تیم ‌ملی را بپوشند، استانداردهایی تعریف کردیم. در مجموع، بازی های انتخابی به شکلی مطلوب و کاملا بر اساس عدالت برگزار شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو، در پاسخ به این سئوال که چرا ۱۰ نفر به اردو دعوت شدند، اظهار داشت: ما در اوزان اول و سوم مشکل داریم. به همین دلیل در این دو وزن دو تکواندوکار به اردو راه یافتند.

مقانلو با بیان این که در تیم ملی به دنبال اجرای عدالت و شایسته سالاری هستیم، یادآور شد: در مسابقات روز ۴شنبه، بهترین های ایران و تمامی کسانی که مدعی بودند و حرفی برای گفتن داشتند، حضور پیدا کردند.

وی افزود: این طور نیست که اگر بازیکنی در لیگ خوب کار می کند، از انتخابی معاف است. اگر تکواندوکاری در لیگ موفق ظاهر می شود، جواز حضور در انتخابی را به دست می آورد نه اردوی تیم ملی را.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان، در مورد برنامه های تیم ملی گفت: از روز شنبه تمرینات با حضور ۱۰ تکواندوکار برتر انتخابی روز ۴شنبه به همراه ۱۰ نفری که در رنکینگ حضور دارند، آغاز می شود. ما به فدراسیون اعزام به تورنمنت های الفجیره امارات، هلند و مصر را پیشنهاد داده ایم که باید ببینیم در نهایت به کدام یک از این کشورها خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز