خبرگزاری کار ایران

کمبود برف داریم، اما ادامه می‌دهیم؛

ساوه: افزایش قیمت‌بلیت پیست دست ما نیست / هیچ اعتراضی را شاهد نبودیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۱۷

بهای‌بلیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیات‌اسکی استان‌تهران مشخص می‌شود و به همین دلیل افزایش بهای‌بلیت کاملا دست ما نیست.

مدیر پیست اسکی دربندسر گفت: در مرحله دوم لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبورد که به میزبانی پیست دربندسر برگزار شد، هیچ اعتراض و نارضایتی را شاهد نبودیم.

حسین ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برگزاری دومین‌مرحله از لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبورد به میزبانی پیست دربندسر، خاطرنشان کرد: بنده شخصا از برگزاری رقابت‌ها راضی هستم. خوشبختانه هیچ اعتراض و یا نارضایتی را شاهد نبودیم و همه کارها به خوبی انجام شدند.

وی در ادامه، به افزایش قیمت بلیت پیست‌ها از جمله پیست دربندسر اشاره کرد و افزود: بهای‌بلیت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیات‌اسکی استان‌تهران مشخص می‌شود و به همین دلیل افزایش بهای‌بلیت کاملا دست ما نیست.

ساوه ادامه داد: مقرر شد قیمت بلیت به ۷۰ هزار تومان افزایش یابد که البته ما در نهایت، با ۶۵ هزار تومان موافقت کردیم. ضمن اینکه برای نخستین بار ورزشکاران و تمامی استفاده‌کنندگان از پیست را بیمه کردیم.

مدیر پیست دربندسر در مورد وضعیت این پیست نیز اظهار داشت: علی‌رغم اینکه با کمبود بارش برف مواجه هستیم، اما همچنان به کارمان ادامه می‌دهیم و از صبح تا عصر در خدمت مردم و ورزشکاران هستیم.

ساوه در پایان در پاسخ به این سوال که برانوش نیک‌بین سرپرست جدید فدراسیون اسکی اهل خانواده‌اسکی نیست و آیا می‌تواند در این فدراسیون تخصصی موفق باشد، یادآور شد: مدیران‌کلان یک مجموعه، بیشتر مدیریت می‌کنند تا اینکه بخواهند در مسائل جزئی و حتی تخصصی ورود کنند. خود من هم در حد یک اسکی‌باز مبتدی با این ورزش آشنا هستم. نیک‌بین نیز از مدیران باسابقه ورزش کشور است که امیدوارم بتواند کارهای خوبی در فدراسیون‌اسکی انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز