خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون‌ورزش؛

بودجه‌ورزش متناسب با مقتضیات این حوزه نیست / کل اعتبارات ورزش نباید صرف فوتبال شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۲۷

برخی نقاط کشور کشتی خیز است، برخی نقاط دیگر والیبال خیز است و به همین منوال هر خطه از کشور نسبت به یک ورزش قوی تر است و باید نسبت به این استعدادها اختصاص بودجه صورت گیرد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: از آنجایی که اکثر جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند لازم است نسبت به تفریح، ورزش و سلامت آنها بیشتر توجه کنیم اما بودجه ورزشی متناسب مقتضیات این حوزه اعلام نشده است.

به گزارش ایلنا، علی منصوری آرانی، با بیان لزوم اقدام مجلس جهت افزایش بودجه ورزش کشور، گفت: با عنایت به این موضوع که بحثتهاجم فرهنگی جوانان کشور را تهدید می کند باید ضرورت اختصاص بودجه به برخی حوزه ها بیشتر از سایرین را درک کنیم.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: از آنجایی که اکثر جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می دهند لازم است نسبت به تفریح، ورزش و سلامت آنها بیشتر توجه کنیم لذا مقدار بودجه ای که به حوزه ورزش اختصاص داده شده با مقتضیات این حوزه متناسب نیست.

وی افزود: از طرفی حوزه جوانان نیز در وزارت‌ورزش و جوانان تحت الشعاع ورزش قرار گرفته و مسئولان نتوانسته اند از پس مسائل حوزه جوانان بربیایند. همچنین لازم است وزارتخانه با تفکیک بودجه حوزه جوانان و ورزش از یکدیگر مسیر رسیدگی و نظارت دقیق تر بر نحوه استفاده از بودجه را نیز هموار کند.

منصوری آرانی در ادامه گفت‌وگوی خود با خانه ملت عنوان کرد: متأسفانه در همان حوزه‌ورزش نیز نتوانسته‌ایم یک آمایش جغرافیایی تبیین کنیم در حالی که این تفکیک و جداسازی می تواند باعثاستفاده بهتر از ظرفیت‌ها شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: برخی نقاط کشور کشتی‌خیز است؛ برخی نقاط دیگر والیبال‌خیز است و به همین منوال هر خطه از کشور نسبت به یک ورزش قوی‌تر ظاهر شده از این رو لازم است نسبت به تعیین این استعدادها در پرورش و اختصاص بودجه توجه صورت گیرد که باز متأسفانه درصد بالایی از توجه‌ها صرفا به سمت فوتبال معطوف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز