خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته‌انضباطی والیبال؛

شیرکوند به ۲ جلسه محرومیت و جریمه‌نقدی محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۰۲

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در باره پرونده دیدارهای متین ورامین - نوین کشاورز و المهدی بندرعباس - وزارت دفاع در لیگ برتر والیبال صادر شد.

آرای کمیته‌انضباطی فدراسیون والیبال در باره پرونده دیدارهای متین ورامین - نوین کشاورز و المهدی بندرعباس - وزارت دفاع در لیگ برتر والیبال صادر شد که احسن اله شیرکوند به دو جلسه محرومیت و پرداخت جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نشست هشتم دی ماه خود دو پرونده انضباطی را بررسی و آرای خود را درباره آنان صادر کرد.

پرونده نخست در باره رفتار غیر ورزشی احسن اله شیرکوند در دیدار تیم های متین ورامین و نوین کشاورز در هفته ششم دور رفت لیگ برتر والیبال بود که در روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین برگزار شده بود.

موضوع رفتار غیر ورزشی شیرکوند در این دیدار در سه جلسه کمیته انضباطی بررسی شده بود و نهایتا در نشست ۸ دی ماه به نتیجه رسید.

رای کمیته انضباطی در باره دیدارمتین ورامین - نوین کشاورز و رفتار غیر ورزشی احسن اله شیرکوند به قرار زیر است:

با توجه به گزارش ناظر مسابقه به تاریخ ۱۹ آذرماه در خصوص رفتار آقای احسن اله شیرکوند که به سوی بازیکن تیم مقابل حمله ور شده و قصد درگیری با او را داشته و در صورت عدم کنترل این رفتار منجر به ملتهب شدن جو ورزشگاه میگردید و با عنایت به دفاع آقای شیرکوند که نمیتواند رفتار غیر مناسب نامبرده را موجه جلوه دهد و حتی در صورت تقصیر آقای ادریس دانشور آقای شیرکوند مجاز به شروع برخورد فیزیکی با او نبوده است؛ بنابر این با استناد به اختیارات حاصله از ماده ۱۰ آیین نامه انضباطی به ویژه بند ۲-۴۰ آقای شیرکوند به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات لیگ برتر و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. همچنین به لحاظ هتاکی و برخورد نامناسب تماشاگران تیم متین ورامین این تیم به انجام یک دیدار میزبان بدون حضور تماشاگر محکوم گردید.

دومین پرونده مورد بررسی در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره دیدار دو تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس و وزارت دفاع بود که در روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس برگزار شده بود، و رای صادره به قرار زیر است:

نظر به رفتار آقای داود آهنگری در اعتراض به داور و ورود به محوطه که دور از انتظار بوده است و عدم دفاع موثر نامبرده از رفتار غیر مناسب آقایان رسول نجفی، بابک امیری و رحمان تقی زاده به استناد ماده ۱۰ آیین نامه انضباطی به ویژه بند ۲-۴۰ از آن، آقای داود آهنگری به یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات لیگ برتر و آقایان رسول نجفی، بابک امیری و رحمان تقی زاده به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید. انشاالله نامبردگان با رفتار مناسب سابقه حضور در کمیته انضباطی را به فراموشی بسپارند.

دور برگشت لیگ برتر والیبال از فردا چهارشنبه با شش دیدار آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز